  • 1. Data: 2006-11-23 15:44:14
    Temat: jaki wymagany dochod w leasingu ?
    Od: m...@g...com

    witam,

    prowadze jednoosobowa DG i chcialbym wziasc sprzet komputerowy w
    leasing (grenkeleasing) o wartosci ok. 7000 zl. netto jednak mam niskie
    "oficjalne" dochody (zadnych przekretow po prostu co moglem to
    kupowalem na firme, a suma wplywow moich i zony jest faktycznie duzo
    wyzsza).
    Rata to ok. 270 zl netto / mc (15% wplacam gotowka).

    Chcialbym zapytac czy informacje o dochodach w ostatnim i biezacym
    roku, ktore musze podac sa "na gebe" czy musi to byc poswiadczone ?

    formularz:
    http://www.leasingoptymalny.pl/bin/WniosekLeasingowy
    ProceduraUproszczona.pdf

    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2006-11-23 15:47:14
    Temat: Re: jaki wymagany dochod w leasingu ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):
> [...]
    >
    > Chcialbym zapytac czy informacje o dochodach w ostatnim i biezacym
    > roku, ktore musze podac sa "na gebe" czy musi to byc poswiadczone ?

    A skąd my mamy o tym wiedzieć? Zapytaj w firmie leasingowej.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-11-23 21:05:57
    Od: gall anonim <n...@g...pl>

    m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > Chcialbym zapytac czy informacje o dochodach w ostatnim i biezacym
    > roku, ktore musze podac sa "na gebe" czy musi to byc poswiadczone ?

    oczywiście, że poświadczone ;)

  • 4. Data: 2006-11-23 21:30:34
    Od: m...@g...com

    gall anonim napisał(a):

    ProceduraUproszczona.pdf

    > oczywiście, że poświadczone ;)

    Nie wymagaja zadnych dokumentow - procedura uproszczona, wiec sam nie
    wiem. No, ale skoro tak mowisz...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-24 07:30:48
    Od: "Krystian" <v...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > Chcialbym zapytac czy informacje o dochodach w ostatnim i biezacym
    > roku, ktore musze podac sa "na gebe" czy musi to byc poswiadczone ?

    Zadzwoń do jakiegos przedstawiciela, pogadajcie i zobaczysz sam. Wydaje mi
    sie ze nie powinienes miec najmniejszego problemu.
    Bo przeciez nie dochod wykazany jest najwazniejszy w DG....
    Przedstawiciel Ci wszystko wyjasni.

  • 6. Data: 2006-11-25 09:26:56
    Od: "Uoitoo" <b...@p...pl>

    Przed podjęciem decyzji o leasingu radziłbym dokładnie
    przekalkulować ofertę. 7 tys zł to kwota niewielka, firma leasingowa
    musi zarobić na stałe koszty umowy leasingowej, prowizje handlowca,
    pośrednika i cos jeszcze dla udziałowców. Może się okazać, że
    taka transakcja jest nieopłacalna. Przepłacisz n.p. 50 % wartości
    kompa. Zastanów się czy lepiej nie skredytować tych komputerów.
    Tym bardziej, że chcesz wpłacić 15% a jednorazowo możesz dokonać
    odpisu amortyzacyjnego w wysokości 30 %,
    A co do dochodów / przychodów - to musisz pokazać PITY najlepiej
    potwiedzone przez US lub z dowodem nadania listu poleconego. Powinno
    wystarczyć.

  • 7. Data: 2006-11-25 11:06:20
    Od: gall anonim <n...@g...pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]
    ProceduraUproszczona.pdf

    > Nie wymagaja zadnych dokumentow - procedura uproszczona, wiec sam nie

    To po co pytasz o dochody jeśli nie wymagają dokumentów ? Chyba, że
    chcesz poświadczyć nieprawdę na
    jakimś wniosku. Niby nie sprawdzą ale jak będą problemy to mogą
    wyciągnąć - a to już jest k.karny.