  • 1. Data: 2002-08-12 18:06:51
    Temat: jakie wynagrodzenie powinienem otrzymać ?
    Od: "TP" <p...@w...pl>

    witam,
    chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu : jakie powinienem otrzymac
    wynagrodzenie z zakładu pracy za miesiąc lipiec br. , biorąc pod uwagę
    poniższe dane.

    podstawa brutto = 1.700 PLN
    premia brutto = 1.020 PLN
    w miesiacu lipcu zwolnienie lekarskie/szpitalne w dniach :
    01.07.2002-19.07.2002 r.

    Pytanie brzmi :
    jakie wynagrodzenie PLN NETTO powinienem otrzymać ?

    Wiem że z racji zwolnienia pomniejsza się wynagrodzenie za dany okres, ale
    sam nie znam przepisów i nie potrafię obliczyć ile powinienem otrzymać ?

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Tom.
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2002-08-12 20:28:02
    Temat: Re: jakie wynagrodzenie powinienem otrzymać ?
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "TP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sam nie znam przepisów i nie potrafię obliczyć ile powinienem otrzymać ?

    wg mnie w zaleznosci od klasyfikacji premii
    1715,36
    lub
    1594,64