  • 1. Data: 2004-08-16 19:51:54
    Temat: jestem w kropce
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    Jak ujmować w ewidencji księgowej zapłatę kartą kredytową?

    - kręcę się w kółko, POMOCY
    K.

  • 2. Data: 2004-08-17 06:27:47
    Temat: Re: jestem w kropce
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KP" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak ujmować w ewidencji księgowej zapłatę kartą kredytową?
    My tez:-)

    W jakiej ewidencji - KPiR, pelna ksiegowosc?
    Czy chodzi o uzycie karty, czy charakter wydatku?

  • 3. Data: 2004-08-18 06:36:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łukasz Góralczyk napisał:
    > Użytkownik "KP" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > My tez:-)
    >
    > W jakiej ewidencji - KPiR, pelna ksiegowosc?
    > Czy chodzi o uzycie karty, czy charakter wydatku?

    No i przede wzystkim czy nam zapłacili czy my płacimy kartą? ;-)
    A jeśli my płacimy to czy to karta kredytowa czy debetowa? A może
    jeszcze jakas inna (np. przedpłacona?).

    Żeby dostać odpowiedź trzeba włożyc minimum wysilku w pytanie.
    Np. ujawnić o co dokładnie chodzi. Wrozki na tej grupie dawno wygineły. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl