  • 1. Data: 2003-03-27 18:50:51
    Temat: kalkulator odsetkowy
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,
    czy ktos z Was zna strone www,zawierajaca kalkulator odsetkowy? Chodzi mi o
    taki,ktory liczylby splaty czesciowe naleznosci i bylby bezplatny:). Szukam
    i nic takiego nie znalazlam. Wszystko platne.
    pozdr.
    magda

  • 2. Data: 2003-03-27 19:53:15
    Temat: Re: kalkulator odsetkowy
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Szukam
    > i nic takiego nie znalazlam. Wszystko platne.
    Ja korzystam z http://www.gofin.pl/# tam są odsetki podatkowe ,ustawowe .Nie
    wiem czy o taki ci chodzi ale jest prawidłowo liczone.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-28 08:53:25
    Od: "Sławomir Delegacz" <d...@h...pl>

    www.money.pl\podatki

    pozdrawiam
    Sławek s...@d...pl

  • 4. Data: 2003-03-31 09:57:59
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "magda" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    Szukam
    > i nic takiego nie znalazlam. Wszystko platne.

    http://www.infor.pl/kalkulatory/

    pozdrawiam
    plusz