    From: <vitoj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kasa fiskalna ???
    Date: Tue, 31 Jan 2006 10:12:34 +0100

    Witam,
    proszę o pomoc w sprawie terminów założenia kasy fiskalnej.
    W 2004 prowadziłem działalność i wystawiałem faktury jedynie dla podmiotów
    gospodarczych, przekroczyłem obrót 40 tys. zł
    W 2005 wystawiałem faktury dla firm i we wrześniu 2005 wystawiłem fakturę
    osobie prywatnej. W grudniu 2005 sprzedaż dla osób prywatnych przekroczyła
    30 tys. zł ale nie doszła do 40 tys. zł. Obrót w 2005 roku dla firm i osób
    prywatnych przekroczył kwotę 40 tys. zł.
    Kiedy w związku z tym powinienem uruchomić kasę fiskalną?
    Jeżeli wystawiam tylko faktury vat dla osób prywatnych, czy muszę również
    uruchomić kasę fiskalną?
    dzięki za odpowiedzi,
    pozdrawiam,
    Vitoj