  • 1. Data: 2004-02-18 08:26:25
    Temat: kasa fiskalna?
    Od: bubbbbaaaaa <1...@w...pl__________WYWAL>

    Mam taka sytuacje:

    w 2003 roki prowadzilem dzialalnosc gospodarcza od nieprzerwanie od 2001
    roku - uslugi dla os. fizycznych, korzystalem ze zwolnienia VAT na
    podst. art 14.1.

    Pod koniec 2003 roku zachcialo mi sie otworzyc maly sklepik gdzie
    odbiorcami sa w zasadzie tylko os. fiz. W zwiazku z tym zrezygnowalem ze
    zwolnienia i zarejestrowalem sie jako VATowiec.

    W grudniu 2003 przekroczylem 20.000 obrotu. Kiedy mam zainstalowac kase
    fiskalna? po przekroczeniu 20 tys czy 40 tys..

    Rozporzadzenie w sprawie kas mowi ze zwalnia sie podatnikow
    rozpoczynajacych wykonywanie dzialanosci do momentu przekroczenia
    20.000. Ale czy ja w swietle tego rozpoczalem wykonywanie czy kontynuowalem?

    dzieki za info
    pozdr
    bubciu