  • 1. Data: 2004-02-18 06:44:10
    Temat: Sprzedaż środka trwałego.
    Od: "Wiesiek" <b...@p...pl>

    Witam.
    Jak to jest w tym roku z ustaleniem dochodu ze sprzedaży środka trwałego ?
    Czy w artykule 24 punkt 2 podpunkt 1 jest "powiększona", czy "powiększoną" ?
    Czy od tego roku strata ze sprzedaży środka trwałego jest k.u.p.?

    --
    Wiesiek

  • 2. Data: 2004-02-18 12:06:27
    Temat: Re: Sprzedaż środka trwałego.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, Wiesiek wrote:

    >+ Witam.
    >+ Jak to jest w tym roku z ustaleniem dochodu ze sprzedaży środka trwałego ?

    "Jak zawsze".

    >+ Czy w artykule 24 punkt 2 podpunkt 1 jest "powiększona", czy "powiększoną" ?

    Pytać TK. Nowelizacja odbyła się niezgodnie z zasadami - w grudniu.

    >+ Czy od tego roku strata ze sprzedaży środka trwałego jest k.u.p.?

    ...a kiedyś nie była ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-02-18 16:44:39
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > "Jak zawsze".

    > Pytać TK. Nowelizacja odbyła się niezgodnie z zasadami - w grudniu.
    A gdzie mogę znaleźć ową nowelizację?
    Agata

  • 4. Data: 2004-02-18 18:02:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2004, Slonko wrote:
    [...]
    >+ > Pytać TK. Nowelizacja odbyła się niezgodnie z zasadami - w grudniu.
    >+ A gdzie mogę znaleźć ową nowelizację?

    Tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2003222220
    1?OpenDocument
    "Ustawa z dnia 10 grudnia 2003 r. zmieniajšca ustawę o zmianie ustawy
    o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw"
    UWAGA: isip aktualnie "iiiiiidzzziiiieeeee jjjaaaaak żżżóóóóółłłłłłw" !
    :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-03-06 17:54:11
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

> [...]
    > o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz niektórych innych ustaw"
    > UWAGA: isip aktualnie "iiiiiidzzziiiieeeee jjjaaaaak żżżóóóóółłłłłłw" !

    Dzięki
    Agata