  • 1. Data: 2008-07-26 06:54:19
    Temat: kasa fiskalna dla krotkofalowek sprzedanych firmie
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Hej

    Czy sprzedaż krótkofalówek wyłacznie firmom (w ogóle nie sprzedajemy nic
    osobom fizycznym bez DG) wymaga, bym posiadał kasę fiskalną?
    Inna sprawa czy krótkofalówki to sprzęt telekomunikacyjny w rozumieniu
    przepisów. Ale istotniejsza jest ewentualna konieczność posiadania kasy przy
    sprzedaży wyłacznie firmom na FVAT.

    SIM

  • 2. Data: 2008-07-26 08:06:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jul 2008, XYZ wrote:

    > Hej
    >
    > Czy sprzedaż krótkofalówek wyłacznie firmom (w ogóle nie sprzedajemy nic
    > osobom fizycznym bez DG) wymaga, bym posiadał kasę fiskalną?

    Czekaj, prowadzisz DG?
    A ustawę o VAT choć raz przejrzałeś??
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html
    Art.111

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-07-26 09:35:04
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    > Czekaj, prowadzisz DG?
    > A ustawę o VAT choć raz przejrzałeś??
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html
    > Art.111

    Hej
    Rzeczywiście powinienem podać moją ocenę:
    właśnie po ustawie wydaje mi się, że w moim wypadku kasa nie jest potrzebna.

    Pozdrawiam
    SIM

  • 4. Data: 2008-07-28 06:00:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jul 2008, XYZ wrote:

    > Hej
    > Rzeczywiście powinienem podać moją ocenę:
    > właśnie po ustawie wydaje mi się, że w moim wypadku kasa nie jest potrzebna.

    Sądzę że nikt nie zna przepisu ustanawiającego wyjątek ;)

    pzdr, Gotfryd