  • 1. Data: 2008-07-25 07:42:09
    Temat: faktury z play
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    witajcie,

    doladowuje sobie firmowe telefony online, z serwisu play. szczegół, ze
    faktury wystawia firma z Poznania, PayU. ale ja nie o tym...
    w serwisie tym jest opcja pt. faktura, zaznacza sie, wypelnia dane,
    faktura przychodzi od razu mailem a potem poczta zwykla.
    no i w czerwcu mialem 3 takie platnosci zrobione z firmowego konta,
    fakture dostalem tylko jedna. pomijajac leguramin (w ciagu 7 dni od
    zakupu trzeba na stronie wprowadzic nr zamowienia, zeby fakture
    otrzymac), czy majac platnosc za usluge, nie moge domagac sie
    wystawienia faktury NIEZALEŻNIE od leguraminu?

    --
    bartek

  • 2. Data: 2008-07-30 11:19:18
    Temat: Re: faktury z play
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    nie ma takiego słowa: "leguramin"

  • 3. Data: 2008-07-30 11:22:05
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Snake Plissken wrote:
    > nie ma takiego s?owa: "leguramin"

    nie ma takiego słowa, jak "s?owa"
    tym niemniej dziękuję za merytoryczny głos.

    --
    bartek

  • 4. Data: 2008-07-30 12:54:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 14:55
    (autor Snake Plissken
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g6po3c$5k3$1@inews.gazeta.pl>):

    > zmien sobie kodowanie - u mnie wszystko jest ok...

    Nie jest. Używasz OE, który bez poprawek nie potrafi określić właściwie
    kodowanie. Brakuje u ciebie wpisu w stylu:

    Zmień z UUENcode na Mime i się polepszy.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-07-30 12:55:27
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    zmien sobie kodowanie - u mnie wszystko jest ok...
    a jesli prosisz o merytoryczny glos to zadbaj, zeby czynnikiem
    przyciagajacym uwage byl sam problem, a nie komiczny język

  • 6. Data: 2008-07-30 13:04:51
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Snake Plissken wrote:
    > zmien sobie kodowanie - u mnie wszystko jest ok...

    ja mam dobrze ustawione kodowanie, natomiast Ty nie masz zadeklarowanego
    poprawnie nagłówka. nie tłumacz, że masz poprawnie ustawione w OE,
    ponieważ jesteś ofiarą znanego błędu tego czytnika, który można wyleczyć
    programem QuoteFix.

    --
    bartek

  • 7. Data: 2008-07-30 13:06:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Snake,

    Wednesday, July 30, 2008, 2:55:27 PM, you wrote:

    > zmien sobie kodowanie - u mnie wszystko jest ok...

    Nie jest OK - nie deklarujesz używanego charsetu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2008-07-30 15:09:50
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    alleluja - rzeczywiscie robią sie krzaczki - najwidoczniej po reinstalacji
    OE ostal sie w swojej najbardziej prymitywnej odslonie, czego nie zauwazylem
    az do tej uroczej "pyskowki" :-)