eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikasa fiskalna od 1 wrzesnia i sprzedaz czystych nosnikow › kasa fiskalna od 1 wrzesnia i sprzedaz czystych nosnikow
    From: "omj" <omj(spamik)@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kasa fiskalna od 1 wrzesnia i sprzedaz czystych nosnikow
    Date: Fri, 25 Aug 2006 14:10:54 +0200

    "Od 1 września 2006 r. prawo do zwolnienia z obowiązku stosowania kas
    rejestrujących tracą podatnicy, którzy dokonują sprzedaży niżej wymienionych
    towarów:
    nagranych, z zapisanymi danymi, lub zapisanymi pakietami oprogramowania
    komputerowego (w tym również sprzedawanymi łącznie z licencją na
    użytkowanie): płyt CD, DVD, kaset magnetofonowych, taśm magnetycznych (w tym
    kaset wideo), dyskietek, kart pamięci, kartridży."

    Rozumiem, że jeżeli sprzedaję czyste płyty obowiązek mnie ten nie dotyczy.
    Czy dobrze rozumuję, czy księgowa mnie w coś wkręca?