  • 1. Data: 2006-08-25 12:10:54
    Temat: kasa fiskalna od 1 wrzesnia i sprzedaz czystych nosnikow
    Od: "omj" <omj(spamik)@o2.pl>

    "Od 1 września 2006 r. prawo do zwolnienia z obowiązku stosowania kas
    rejestrujących tracą podatnicy, którzy dokonują sprzedaży niżej wymienionych
    towarów:
    nagranych, z zapisanymi danymi, lub zapisanymi pakietami oprogramowania
    komputerowego (w tym również sprzedawanymi łącznie z licencją na
    użytkowanie): płyt CD, DVD, kaset magnetofonowych, taśm magnetycznych (w tym
    kaset wideo), dyskietek, kart pamięci, kartridży."

    Rozumiem, że jeżeli sprzedaję czyste płyty obowiązek mnie ten nie dotyczy.
    Czy dobrze rozumuję, czy księgowa mnie w coś wkręca?

  • 2. Data: 2006-08-25 14:19:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    omj wrote:

    > Rozumiem, że jeżeli sprzedaję czyste płyty obowiązek mnie ten nie
    > dotyczy. Czy dobrze rozumuję, czy księgowa mnie w coś wkręca?

    Dobrze myślisz.

  • 3. Data: 2006-08-25 18:00:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> w

    > Dobrze myślisz.

    "Czysta" płyta też jest płytą z _zapisanymi danymi_ choćby danymi o
    producencie...
    Jakie dane MF miał na myśli? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2006-08-25 19:22:43
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że jeżeli sprzedaję czyste płyty obowiązek mnie ten nie dotyczy.
    > Czy dobrze rozumuję, czy księgowa mnie w coś wkręca?

    A co ze sprzedażą np. pamięci CF na USB ? Jeżeli pamięć jest "pusta" to OK. A
    co w sytuacji, gdy producent zapisał na niej np. program szyfrujący ( często
    spotykana sytuacja ) lub cokolwiek innego ?

  • 5. Data: 2006-08-26 09:35:27
    Od: "omj" <omj(spamik)@o2.pl>

    > "Czysta" płyta też jest płytą z _zapisanymi danymi_ choćby danymi o
    > producencie...
    > Jakie dane MF miał na myśli? ;-)
    hmm
    troche to naditerpretacja by byla ze strony US :D

  • 6. Data: 2006-08-26 09:41:24
    Od: "omj" <omj(spamik)@o2.pl>

> [...]
    > często
    > spotykana sytuacja ) lub cokolwiek innego ?
    czy co? mam zakładać, że nośniki nowe fabrycznie podlegają sprzedaży przez
    kasę fiskalną czy też nie?