  • 1. Data: 2007-09-19 14:52:36
    Temat: kasa fiskalna - raport misieczny
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam
    Czy sporządzanie raportu miesiecznego nakasie fiskalnej jest obowiazkowe?

    Co w przypadku gdy takiego raportu nie wykonałam?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2007-09-20 10:30:00
    Temat: Re: kasa fiskalna - raport misieczny
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...pl>

    > Co w przypadku gdy takiego raportu nie wykonałam?

    Nic

    To jest raport ktory ulatwia zycie w ksiegowosci.

    Darek

  • 3. Data: 2007-09-20 11:39:13
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Dariusz Domagała pisze:

    > Nic
    >
    > To jest raport ktory ulatwia zycie w ksiegowosci.
    >
    > Darek

    Dzieki, ale czy należy go wykonywać i przechowywac, czy wystarczą dobowe

  • 4. Data: 2007-09-20 12:57:30
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...pl>

    > Dzieki, ale czy należy go wykonywać i przechowywac, czy wystarczą dobowe

    Dobowe jest obowiazek i te nalezy przechowywac.

    Miesieczny mozesz w kazdej chwili zrobic za dowolny wsteczny miesiac
    (jest to tylko odczyt z pamieci fiskalnej zapisanych raportow dobowych).

    Darek.

  • 5. Data: 2007-09-20 13:03:22
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Ania pisze:

    > Dzieki, ale czy należy go wykonywać i przechowywac, czy wystarczą dobowe

    OBOWIąZKOWO...

    --
    regent...
    (...)