  • 1. Data: 2003-01-02 15:50:50
    Temat: kasa mieszkaniowa a wspólność/rozdzielność majątkowa
    Od: "Marta" <n...@s...pl>

    Witam,

    Mam pytanko dot. kasy mieszkaniowej w kontekście "ustrojów majątkowych" w
    małżeństwie .
    Mój chłopak miał kasę mieszkaniową. Pobraliśmy się ustanawiając wspólność
    majątkową. Następnie jakiś czas później ustanowiliśmy rozdzielność dzieląc
    się majątkiem po 50%. Będąc w rozdzielności kupiłam mieszkanie.

    Pytanie: czy mogę wykorzystać kasę mieszkaniową męża np. w 50%, czy też jest
    ona nadal w 100% jego własnością?
    Co zrobić, by móc z niej skorzystać?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,

    Pozdrawiam,