    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kasa rejestrująca dla przewoźników
    Date: Fri, 9 Apr 2004 18:19:36 +0200

    Jechałem mikrobusem na międzymiastowej trasie, auto miało umieszczony za
    przednią szybą znak "PKS".
    Kierowcy zapłaciłem należność, ale nie dostałem biletu. Poprosiłem o niego,
    jednakże on odmówił :
    "mnie fiskalna nie obowiązuje bo jeżdże dla PKS-u !" Odmówił także
    wystawioenia jakiegokolwiek dowodu, że zapłaciłem za przejazd. W samochodzie
    faktycznie nie miał żadnej kasy.

    Ale czy nie popełnił wykroczenia skarbowego odmawiając wydania
    potwierdzenia?
    Czy nie musi mieć kasy fiskalnej jak inni przewoźnicy?