  • 1. Data: 2003-11-21 06:53:11
    Temat: kilka waznych pytan...
    Od: glew <r...@...O-S.P.A.M.intrux.pl>

    Witam!

    Maly podatnik, kpir, metoda kasowa.
    Jest sobie sprzedaz:

    Klient placi za towar za pobraniem, naleznosc wplywa na konto po kilku
    dniach od wyslania towaru. Paragon wystawiam (na paragonie nie pisze
    "gotowka", tylko "kredyt" - kasa nie obsluguje platnosci przelewem, ale to
    chyba nie bedzie problem - tak mysle, ze najwazniejsze, ze nie pisze
    "gotowka") wkladam do paczki w dniu wysylki towaru do klienta.

    Pytanie: Jak zaksiegowac dane z raportu dobowego do rejestru vat i kpir? W
    jakim terminie? Czy wpisywac w momencie wydruku i pozniej, gdy pieniazki
    wplyna na konto - zmienic date? A co, jesli w danym dniu sa takze inne
    transakcje z roznymi formami platnosci i terminami wplyniecia naleznosci?
    Czy prowadzic jakas dodatkowa ewidencje, w ktorej bylyby dokladne daty
    wydania towaru i zaplaty za kazda transakcje?

    Ta kasa fiskalna calkiem mi pogmatwala ta metode kasowa! :-)

    Przy okazji?
    1. Czy jesli w danym dniu kasa nie byla uzywana (nie bylo zadnej sprzedazy)
    to trzeba drukowac raport dobowy?

    Z gory dziekuje za pomoc!

    --
    GL

  • 2. Data: 2003-11-28 22:28:23
    Temat: Re: kilka waznych pytan...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Nov 2003, glew wrote:

> [...]
    >+ wplyna na konto - zmienic date? [...]
    >+ Ta kasa fiskalna calkiem mi pogmatwala ta metode kasowa! :-)

    Czekaj, czekaj.
    Ty *przychody* do *KPiR* księgujesz *kasowo* ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)