  • 1. Data: 2005-08-19 14:22:06
    Temat: Co bede potrzebowal do prowadzenia...
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jakich drukow bede potrzebowal do prowadzenia malej frimy na ryczalcie +
    VAT, narazie bez kasy fiskalnej?

    Napewno:
    -KW
    - formularze do wystawiania recznie fvat (tak przy okazji, jest moze jakis
    bezplany program tylko do wystawiania faktur?)
    - KPiR

    Co jeszcze?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-08-20 10:34:02
    Temat: Re: Co bede potrzebowal do prowadzenia...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w
    wiadomości news:de4ppq$8rb$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > - formularze do wystawiania recznie fvat (tak przy okazji, jest moze
    > jakis bezplany program tylko do wystawiania faktur?)

    Ewidencja sprzedazy VAT, ewidencja zakupow VAT, ewidencja srodkow
    trwalych, ksiazka kontroli... ;-)

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-20 16:03:49
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Rafał napisał: > Napewno:
> [...]
    > - formularze do wystawiania recznie fvat (tak przy okazji, jest moze
    > jakis bezplany program tylko do wystawiania faktur?)

    Rafale! Jak jesteś na ryczałcie to do czego ci KPiR? KPiR to książka przychodów i
    rozchodów-zupełnie inny rodzaj księgowości-na tzw.zasadach ogólnych.Jezeli
    wybrałeś ryczałt jako formę opodatkowania to oprócz tego co ci odpowiedział mój
    przedmówca to przede wszystkim-co najważniejsze-musisz mieć ewidencję
    przychodów dla celów zryczałtowanego pod.doch,w której wpisujesz uzyskane
    przychody opodatkowane odpowiednią stawką ryczałtu iw yliczasz podatek na
    podstawie tych przychodów pomniejszając-jak zapewne wiesz-przychód o
    zapłacone składki społeczne ZUS a podatek/ryczałt/ o składkę zdrowotną w
    wysokości 7,75% podstawy wymiaru Pzdr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-08-20 18:45:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Aug 2005, MarekZ wrote:
    [...]
    > Ewidencja sprzedazy VAT, ewidencja zakupow VAT, ewidencja srodkow trwalych,
    > ksiazka kontroli... ;-)

    ...ewidencja wyposażenia...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-08-21 01:56:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > ...ewidencja wyposażenia...

    EST musi byc nawet jak ma byc pusta - czyli teoretycznie trzeba miec
    pusta "ksiazeczke" albo wydruk z tytulem. EW tez ? Myslalem, ze EW
    tylko wtedy, gdy jest niepusta.

    marekz

  • 6. Data: 2005-08-22 20:35:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Aug 2005, MarekZ wrote:

    > EST musi byc nawet jak ma byc pusta - czyli teoretycznie trzeba miec pusta
    > "ksiazeczke" albo wydruk z tytulem. EW tez ?

    § 4.
    1. Osoby fizyczne, spółki cywilne [...] obowišzane do prowadzenia
    księgi, zwane dalej "podatnikami", prowadzš:
    1)  ewidencję œrodków trwałych oraz wartoœci niematerialnych
    i prawnych zgodnie z art. 22n ust. 2-6 ustawy o podatku dochodowym,
    2)  ewidencję wyposażenia.

    > Myslalem, ze EW tylko wtedy, gdy jest niepusta.

    ...ma przyszłość ;) - napisano "prowadzą" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-08-23 10:15:21
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jakich drukow bede potrzebowal do prowadzenia malej frimy na ryczalcie +
    > VAT, narazie bez kasy fiskalnej?

    Ja bym radził druk zamówienia usług księgowych.

    vertret