  • 1. Data: 2003-07-21 19:15:20
    Temat: kolejne miejsca prowadzenia DG - czy trzeba zglaszac na NIP-1?
    Od: bubbbaaassss <w...@w...pl>

    jw
    otwieram powiedzmy kiosk z warzywami za kioskiem, mam juz ich powiedzmy
    7....czy wszytkie musze zglaszac jako miejsce prowadzenia DG na NIP-1?

    pozdr
    bubciuuuuu

  • 2. Data: 2003-07-22 10:25:53
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Uzytkownik "bubbbaaassss" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > jw
    > otwieram powiedzmy kiosk z warzywami za kioskiem, mam juz ich powiedzmy
    > 7....czy wszytkie musze zglaszac jako miejsce prowadzenia DG na NIP-1?

    Mila pani w moim US powiedziala, ze tak...
    aktalizacja wpisu do ewidencji i aktualizacja "NIP"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-07-22 12:29:36
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 21 lipca 2003 o godzinie (21:15:20) napisano:
    b> jw
    b> otwieram powiedzmy kiosk z warzywami za kioskiem, mam juz ich powiedzmy
    b> 7....czy wszytkie musze zglaszac jako miejsce prowadzenia DG na NIP-1?

    Tak. Zreszta wystarczy poczytac pouczenie na NIP-1. Jak miejsc jest
    wiecej niz 2 (tyle sie miesci na formularzu), a mniej niz 20 to nalezy
    zalaczyc NIP-C. Jak wiecej niz 20 to... poczytaj sobie NIP-1. :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl