  • 1. Data: 2003-09-16 09:39:28
    Temat: konsolidacja
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@p...wp.pl>

    Witam!
    Czy jest tu ktoś kto się zna na konsolidacji grup kapitałowych?
    Mam taką zagadkę:
    w grupie kapitałowej wszystkie spółki odnotowały ujemne wyniki, konsolidacja
    grupy nastąpiła metodą pełną (100% udziałów spółki dominującej w spółkach
    zależnych), a wynik skonsolidowany jest dodatni!
    Czy ktoś mógłby mi objaśnić ten cud gospodarczy?
    Pozdrawiam,
    nn

    x-- 100 Proof News - http://www.100ProofNews.com
    x-- 3,500+ Binary NewsGroups, and over 90,000 other groups
    x-- Access to over 800 Gigs/Day - $8.95/Month
    x-- UNLIMITED DOWNLOAD

  • 2. Data: 2003-09-16 09:50:16
    Temat: Re: konsolidacja
    Od: "/slawek.d" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zależnych), a wynik skonsolidowany jest dodatni!
    > Czy ktoś mógłby mi objaśnić ten cud gospodarczy?

    W spółce dominującej masz geniusza w dziedzinie inżynierii finansowej,
    przynajmniej jeśli chodzi o przerzucanie dochodów ;-)

  • 3. Data: 2003-09-16 20:29:00
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zależnych), a wynik skonsolidowany jest dodatni!
    > Czy ktoś mógłby mi objaśnić ten cud gospodarczy?

    A przyjrzales sie jak (i jakie) wylaczyli transakcje wzajemne ?

    Karol