  • 11. Data: 2004-10-20 19:59:40
    Temat: Re: korekta VAT od maja :((
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    plusz <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał(a):

    > być może to mój błąd i jest 0% :)
    A to jest następny :-) bo będzie "zw"

    > nie pamiętam co było w przesłanym piśmie, ale wiem, że mają zrobić korektę
    > i jest mniej niż 22%

    A wręcz przeciwnie, bo w sumie to wychodzi więcej.
    Pamietaj, że odliczony vat po tej korekcie będziesz musiał doliczyć.

  • 12. Data: 2004-10-21 08:16:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2004, plusz wrote:
    [...]
    >+ z tego co pamiętam (poprzednią kopię nieopatrznie zniszczyłem) otryzmali z
    >+ US wyjaśnienie, że jeżeli osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
    >+ nie zajmuje się świadczeniem usług szerokopasmowego dostępu do Internetu to
    >+ stawka VAT jest niższa.

    Chyba najmniej nieściśle... :)
    1. chyba niekoniecznie "osoba fizyczna". Tęgie głowy szpeców od prawa
    łamią sobie głowę nad "indywidualną" (z przepisu) i wychodzi im że
    osoba prawna TEŻ jest "indywidualna" :] (a co, mamy kilka JEDNAKOWYCH
    - nie przymierzając - np. TP S.A. ??)
    2. nie "stawka niższa" z "zwolnione". Znacznie gorszy wynalazek :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)