  • 1. Data: 2004-10-19 18:46:35
    Temat: ksiega wieczysta / hipoteka - koszty, czas
    Od: "ksiega wieczysta i hipoteka - koszty i czas" <n...@o...pl>

    proszę uprzejmie o podanie "z grubsza", jakiego rzędu wielkość opłaty czeka
    mnie jeśli będę musiał założyć księgę wieczystą z wpisem banku dla
    następującej nieruchomości:

    miasto poznań
    wartość 90.000
    mieszkanie własnościowe w spółdzielni

    (nie wiem jak mas się sprawa z gruntem - jeśli ktoś wie to poproszę o obie
    wartości, a może ktoś się orientuje - spółdzielnai winogrady?)

    KW jest niezbędna, mieszkanie będzie kredytowane w 60%.
    ile to może kosztować i jak długo może potrwać? czas jest istotny, bowiem bank
    będzie oczekiwał dodatkowych opłat pomostowego ubezpieczenia do momentu
    ustanowienia KW...

    nzsnnw

    (post zamieściłem też równolegle na pl/prawo , mam nadzieję, że nie nikt nie
    będzie się gniewał za to)

  • 2. Data: 2004-10-19 21:46:57
    Temat: Re: ksiega wieczysta / hipoteka - koszty, czas
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Oct 2004, ksiega wieczysta i hipoteka - koszty i czas wrote:
    [...]
    >+ (post zamieściłem też równolegle na pl/prawo , mam nadzieję, że nie nikt nie
    >+ będzie się gniewał za to)

    Ja co najwyżej o to że... nie złamałeś regulaminu ;) !
    Poważnie: jak widzę dwa ładnie rozwijające się równoległe wątki,
    szczególnie kiedy na obu grupach autorzy np. popełniają te same
    błędy - to... szkoda gadać.
    Crosspost lepszy :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd