  • 1. Data: 2003-06-19 20:26:10
    Temat: koszty prowadzenia księgowości
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    chcę stać się "czynnym podmiotem obrotu gospodarczego" jak to niektórzy
    prominenci pięknie określają.

    rozważam albo założenie działalności gospodarczej, albo przejęcie za
    symboliczną złotówkę zaprzyjaźnionej spółki zoo. o ile wiem ile kosztuje
    mniej więcej księgowość DG, to nie mam pojęcia ile może kosztować to samo
    w przypadku zoo. przewiduję obroty w okolicach 2-4 tys miesięcznie.

    więc jak ktoś wie, chętnie zapoznam się z jego wiedzą.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 2. Data: 2003-06-20 00:43:18
    Temat: Re: koszty prowadzenia księgowości
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 19 czerwca 2003 o godzinie (22:26:10) napisano:
    m> rozważam albo założenie działalności gospodarczej, albo przejęcie za
    m> symboliczną złotówkę zaprzyjaźnionej spółki zoo. o ile wiem ile kosztuje
    m> mniej więcej księgowość DG, to nie mam pojęcia ile może kosztować to samo
    m> w przypadku zoo. przewiduję obroty w okolicach 2-4 tys miesięcznie.

    IMO przy tym poziomie obrotow lepiej zalozyc DG. Spolka zoo to
    niepotrzebna Ci biurokracja, duzo drozsza ksiegowosc i mniejsza
    mozliwosc manewrowania pieniedzmi firmowymi. Zaleta jest ograniczona
    odpowiedzialnosc za dlugi...

    To tak w duzym skrocie i uproszczeniu.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 3. Data: 2003-06-21 19:26:08
    Od: maHo <l...@m...nospam.com.pl>

    Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [ciach]
> [...]
    > niepotrzebna Ci biurokracja, duzo drozsza ksiegowosc i mniejsza
    > mozliwosc manewrowania pieniedzmi firmowymi. Zaleta jest ograniczona

    hmm, to wiem, ale mi chodzi bardziej o rozpiętość cenową prowadzenia
    takiej księgowości niż o rady(chociaż wszelkie rady mile są widziane).

    zaletą sp. zoo jest to, że poważniej wygląda nazwa 'FirmaFirma sp.
    z.o.o' niż 'FirmaFirma - Jan Kowalski ...'

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2003-06-21 21:53:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Jun 2003, maHo wrote:

    >+ Krzysztof A. Ziembik wrote:
    >+ [ciach]
    [...poprawka z ciachania...]
    >+ > To tak w duzym skrocie i uproszczeniu.
    [...]
    >+ zaletą sp. zoo jest to, że poważniej wygląda nazwa 'FirmaFirma sp.
    >+ z.o.o' niż 'FirmaFirma - Jan Kowalski ...'

    Cobyśmy z Krzysztofem zbytecznie elektronów nie strzępili ;) to
    odeślę w wiadome miejsce:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=d43cf7392fd84416&rnum=5

    :)
    "Powaga" zależy od czytającego... to tak jak z tytułem
    profesora: "panie, ale tamten jest nadzwyczajny" ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd