  • 1. Data: 2003-06-19 20:27:50
    Temat: Co zyskam na leasingu maszyn?
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa...

    ...i prosze o podpowiedz, wyjasnienie. Temat wskazuje na istote sprawy. Chce
    kupic maszyny do produkcji, skorzystac przy tym z leasingu. Jakie niesie to
    za soba korzysci dla mnie, a moze rowniez sa jakies ujemne strony tego
    pomyslu...Prosze o podpowiedz wszystkich, ktorzy mogliby pomoc laikowi w
    tych kwestiach, rowniez osoby, ktore korzystaja z takiej formy zakupu
    maszyn...Jak to wyglada?Czy oprocz kosztow dostane jakis VAT, podobnie jak
    ma to miejsce w leasingu samochodu z homologacja...?Czy moze mysle
    pojecia...?
    Mozecie Panstwo rowniez odpowiadac na priva, r...@p...onet.pl

    pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wyjasnienia,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-06-21 05:17:54
    Temat: Re: Co zyskam na leasingu maszyn?
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Rider" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maszyn...Jak to wyglada?Czy oprocz kosztow dostane jakis VAT, podobnie jak
    > ma to miejsce w leasingu samochodu z homologacja...?Czy moze mysle
    Nie nie mylisz pojęć jeśli masz pojęcie o leasingu samochodu to podobne
    roliczenia są w przypadku maszyn jesli mają Vat .Też faktura na rate z Vatem
    ( vat odliczasz rata w koszty ) to tak na skróty i przy operacyjnym.
    Pozdawiam Wiola