  • 1. Data: 2004-02-12 10:53:35
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    czy pracujac poza miejscem zamieszkania moge sobie wpisac wieksza sume
    (zgodna z przepisami dla pracy poza miejscem zamieszania ) niezgodna z tym
    co wpisal zaklad pracy w wystawionym picie.? (w picie jest stawka kosztow
    uzyskania jak bym pracowal w miejscu zamiesznia.
    Czy dla us , gdyby sie czepiali, wystarczajacym dowodem jest np. umowa o
    pracę ?

  • 2. Data: 2004-02-15 05:51:23
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: Ewka <e...@w...pl>

> [...]
    > uzyskania jak bym pracowal w miejscu zamiesznia.
    > Czy dla us , gdyby sie czepiali, wystarczajacym dowodem jest np. umowa o

    Odpowiadam:
    Niedawno miałam ten sam dylemat. Dowiedziałam się, że można wykazać w rozliczeniu
    rocznym przysługujące k.u.p. (co oczywiście obniża dochód), ale zaliczki na podatek
    dochodowy muszą być wykazane zgodnie ze stanem faktycznym, tzn. takie jak w picie
    wystawionym przez zakład pracy. Trzeba teraz w zakładzie pracy złożyć oświadczenie o
    zatrudnieniu poza miejscem zamieszkania i nieotrzymywaniu z tego tytułu rozłąki (to
    tak na przyszłość, żeby teraz wyliczali prawidłowo w zarobkach podwyższone k.u.p.).

    Ewa

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>