    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: krus i zus - kto obroni tych co mają dg ?
    Date: Mon, 22 Sep 2008 22:50:38 +0200

    Dzień dobry / dobry wieczór wszystkim.
    Właśnie sobie obejżałem prgram p.Lisa na TVP - fragmentami ale.
    .. coś mnie naszło coby tu napisać.
    Mowa była o wielkiej reformie krusu która obejmie ... 700 gospodarstw. No
    brawo po prostu.
    A może by tak odwrócić temat i wyjść z postulatem żeby obniżyć zus dla
    prowadzących dg. Każdy wie jakie to są koszty.
    Zwłaszcza dla dg jednoosobowych których zus pochłaania sporą część dochodu.
    A może by tak zastrajkować i żądać obniżenia zusu do poziomu krusu ?
    krawcowe, fryzjerki, informatycy, przewoźnicy, dziennikarze, projektanci ( i
    kto tam jeszcze - jak chce niech się dopisuje...) zastrajkowac na tydzień.
    I poczekać aż rząd obniży składki do poziomu krusu...
    Jeżeli państwo stać na dotowanie emerutyr kogoś kto ma 300 ha to pewnie stać
    i na dotowanie mojej jednoosobwej firmy informatycznej. Niech mnie zwolni z
    płacenia tych 600 zł miesiecznie. Skoro rolników może to czego mnie nie ?
    Pewnie dlatego, że partii żadnej nie mamy. My prowadzący jednoosobowe dg.
    Nie potrafimy się zmobilizować i zakorkować kilka skrzyżowań jak to pan
    lepper kiedyś robił.
    Dlaczego nauczyciele mają swój men który wywalcza im niebotyczne podwyżki
    nieadekwatne do pracy, rolnicy mają swój psl który pozwala im płacić
    pseudoskładki na prawdziwą emeryturę a my od dg nie mamy nic?
    A może mamy tylko nie wiemy ?
    Dajcie znać jakby ktoś miał na oku silną partię która COŚ WYWALCZY. jestem
    nawet gotów zastrajkować stojąc na rondzie albo skrzyżowaniu. Celem niech
    będzie obniżenie mojego zus do poziomu rolniczego krus albo podniesie krus
    do mojego zus co przełoży się na mój niższy zus( przynajmnije powinno).

    prowadzący działalność od 10 lat i dotujący państwo kolosalnymi kwotami

    pozdrawia

    --
    Pawełj