  • Data: 2008-09-23 18:15:39
    Temat: Re: krus i zus - kto obroni tych co mają dg ?
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gbal95$ot5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > O ile zgadzam się z przynajmniej częścią omawianych przez Ciebie rzeczy,
    > to już z formą niezupełnie. Ile masz u nas takich 300ha gospodarstw??
    Nie wiem - w programie Lis mówił że 700 szt - i tego ta reforma dotyczy.

    > Ilu zwolenników ma obecnie Samoobrona? O jakich niebotycznych podwyżkach
    > dla nauczycieli mówisz??
    Niedawno dostali 300 a niedługo mają dostać 400 czy 500.
    >Jakimiż to kolosalnym kwotami dotujesz budżet???
    Nie wiem skąd wziąłeś to pytanie ale płacę podatki - regularnie i bez
    kombinowania.

    > Twoja forma wypowiedzi przypomina komunistyczną propagandę końca lat
    > 40-tych ubiegłego wieku. Skończ z zazdroszczeniem innym, bo zaraz
    Nic z tych rzeczy - może wyszła komunistyczna propaganda, ale na pewno nie
    jest to zazdrość.
    To rolnicy płaczą, że nie będzie ich stać na wyższy krus - więc mój pomysł
    jest odwrotny - skoro państwo może dotować ich to dlaczego nie nas-
    prowadzących działalność.
    Nauczycieli celowo wymieniłem - ich popiera ZNP które ma jakimś dziwnym
    trafem dużą siłę przebicia. Stąd pomysł poszukania partii jakiejś
    organizacji która poparła by tych od dg, A że w polityce nie siedzę i się
    nie znam na tych odłamach więc szukam doradcy :)

    > znajdzie się np. dużo większa grupa pracowników etatowych, którzy
    > powiedzą, że płacą na ZUS dużo więcej od Ciebie, więc trzeba Ci te
    > "przywileje" odebrać. No bo jak to tak, żeby gość zarabiający 1 mln
    > rocznie płacił 600 zł ZUS'u miesięcznie???
    Chodziło mi o ludzi którzy mają jednoosbowe działalności a tutaj raczej mowa
    o 1 mln jest mało realna.
    Jeżeli chodzi o etatowców - wcale bym się im nie dziwił, że by się czepili.

    tak dla całkowitej jasności - nie twierdzę że akurat mi się należą jakieś
    super dotacje, nie zazdroszczę też innym ich super dochodów

    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    równiez pozdrawiam