  • 11. Data: 2009-03-27 14:22:53
    Temat: Re: ksiega przychodow w excelu
    Od: " pole from" <n...@W...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 marzec 2009 17:11
    > (autor
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gqg9fp$cfa$1@inews.gazeta.pl>):

    > a) napraw pole FROM

    nic sie nie zepsulo :)

    > b) no to dziwny jesteś. Chcesz wszystko ręcznie prowadzić, a jednocześnie
    > marudzisz, że ifirma nie daje takich czy innych automatów.

    to chyba logiczne ze skoro wychodzi na jedno to po co placic i robic wszystko
    naokolo ? Zreszta nie wszystko jak pisalem a tylko ksiege :)

  • 12. Data: 2009-03-27 15:11:21
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    pole from pisze:
    > Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    Żebyś już nie zanudzał tristana podejmuję się zrobić Ci arkusz w Excelu
    - żadnych magazynów, żadnych kilometrówek, tylko księga i nic więcej
    będziesz szczęśliwy jak nigdy dotąd - za jedyne 999,99 EUR plus VAT.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 13. Data: 2009-03-27 15:23:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 15:22
    (autor pole from
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gqinft$9ov$1@inews.gazeta.pl>):

    > to chyba logiczne ze skoro wychodzi na jedno to po co placic i robic
    > wszystko naokolo ? Zreszta nie wszystko jak pisalem a tylko ksiege :)

    No temu ci zaproponowałem darmowe rozwiązania dające wszystko, czego
    potrzebujesz.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-03-27 16:54:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-27, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > No wiesz, to ogólnie usługa dla naiwnych, bo kto swoje dane firmowe innym
    > oddaje....

    Wszyscy klienci biur rachunkowych?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-03-27 19:49:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 17:54
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Wszyscy klienci biur rachunkowych?

    No to jest lekko inaczej. Owszem, pewnie są szemrane biura, ale rozsądny
    klient podpisuje z biurem pewnie umowę o tajności. A korzystanie z usług
    online w taki sposób to proszenie się o kłopoty.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-03-27 21:40:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:

    > No to jest lekko inaczej. Owszem, pewnie są szemrane biura, ale rozsądny
    > klient podpisuje z biurem pewnie umowę o tajności. A korzystanie z usług
    > online w taki sposób to proszenie się o kłopoty.

    Online nie ma tu nic do rzeczy.

    Według wyników badań, które jakiś czas temu czytałem, blisko 80% włamań
    i wycieków danych było wspomaganych w mniej lub bardziej świadomy sposób
    z wewnątrz instytucji, przez jej pracowników.

    Tak więc jak zwykle najsłabszym ogniwem jest człowiek i nie masz
    absolutnie *żadnych* gwarancji, że Twoje dane nie wyciekną z nawet
    najbardziej zaufanego biura rachunkowego.

    Piotrek

  • 17. Data: 2009-03-30 09:54:31
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie, dla samej ewidencji (ksiegi) nie bede korzystac z programu :)
    > A w MK nie widzialem opcji 19% (tak na marginesie).

    Jest w Inne/Firma/Wspolnicy. Tam w informacjach ogolnych zaznaczasz opcje w
    Pit-5 tylko najem, DG 19% i rozliczenia masz na Pit-5L.

    --
    pozdr,
    ewka