  • 1. Data: 2009-03-26 11:47:29
    Temat: ksiega przychodow w excelu
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!
    Czy dysponuje ktos dokumentem excel z księga przychodow (sama ewidencja
    liczaca na koniec podatek, z możliwoscia liczenia wedlug 19% liniowego) lub wie
    gdzie mozna za pomoca smsa pobrac?

    Niestety ifirma z ktorej korzystalem okazala sie porazka, nie mozna wystawiac
    faktur zaliczkowych , nie mozna ksiegowac faktury w innym miesiacu w ewidencji
    vatowskiej i w innym w ksiedze(typowa naturalna operacja). Oczywiscie mozna to
    robic na okolo ale niczym sie nie rozni od prowadzenia ksiegowosci na kartce.
    Wiec sam sobie program robie do faktur, ewidencji vatowskich i potrzebuje
    tylko samej ksiegi (nie polecajcie mi zadnych programow bo nie tego szukam).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-26 11:52:46
    Temat: Re: ksiega przychodow w excelu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 marzec 2009 12:47
    (autor autor
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gqfq0h$k4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czy dysponuje ktos dokumentem excel z księga przychodow (sama ewidencja
    > liczaca na koniec podatek, z możliwoscia liczenia wedlug 19% liniowego)
    > lub wie gdzie mozna za pomoca smsa pobrac?

    A nie lepiej jednak jakiś program wziąć? Choćby tę paściatą MK RP.
    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-03-26 11:53:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > liczaca na koniec podatek, z możliwoscia liczenia wedlug 19% liniowego)
    > lub wie gdzie mozna za pomoca smsa pobrac?

    A nie lepiej jednak jakiś program wziąć? Choćby tę paściatą MK RP. Albo
    darmową Księgę Express z TGSoft?

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-03-26 16:11:37
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <gqfq0h$k4$1@inews.gazeta.pl>):

    > A nie lepiej jednak jakiś program wziąć? Choćby tę paściatą MK RP. Albo

    nie, dla samej ewidencji (ksiegi) nie bede korzystac z programu :)
    A w MK nie widzialem opcji 19% (tak na marginesie).

  • 5. Data: 2009-03-26 18:13:29
    Od: <s...@a...pl>

    > Niestety ifirma z ktorej korzystalem okazala sie porazka, nie mozna wystawiac
    > faktur zaliczkowych

    Z ciekawosci popatrzyłem, czy ifirma ma opcję wystawiania faktur. Wygląda, że
    ma. Pojawia się zatem inne pytanie: Czym dla Ciebie różni się faktura na
    zaliczkę od faktury za towar? Dla mnie jest to jest to samo.

  • 6. Data: 2009-03-26 18:26:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-26, <s...@a...pl> <s...@a...pl>
    wrote:

    > Z ciekawosci popatrzyłem, czy ifirma ma opcję wystawiania faktur. Wygląda, że
    > ma. Pojawia się zatem inne pytanie: Czym dla Ciebie różni się faktura na
    > zaliczkę od faktury za towar? Dla mnie jest to jest to samo.

    Nazwą (faktura zaliczkowa), tym że nie ma daty sprzedaży, a jest
    data wpłacenia zaliczki (wcześniejsza niż data wystawienia faktury),
    jest tabelka podsumowująca dotychczasowe zaliczki. No i taka faktura
    pod PIT nie podlega, a jedynie pod VAT.

    Tym się przynajmniej różnią moje faktury zaliczkowe. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-03-26 20:50:03
    Od: "kiper" <k...@b...com>

    Użytkownik " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:gqfq0h$k4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Wiec sam sobie program robie do faktur, ewidencji vatowskich i potrzebuje
    > tylko samej ksiegi (nie polecajcie mi zadnych programow bo nie tego

    http://www.expertplus.waw.pl/

    Kiper
    k...@b...com
    -----------------------------------

  • 8. Data: 2009-03-27 11:22:10
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > pod PIT nie podlega, a jedynie pod VAT.
    >
    > Tym się przynajmniej różnią moje faktury zaliczkowe. :)

    dokladnie. A reczne wklepywanie tego w ewiidencji itd niczym sie nie rozni od
    prowadzenia ksiegowosci na kartce.

    Babka z chatu ifirmy mi doradzala albo wystawienie faktury w innym programie
    (buahaha) i wklepania jej recznie, albo wystawienia u nich (buahahaa),
    usuniecia i wklepania tylko do ewidencji vatowskiej.

    Najlepsze sa ich rady dotyczace ksiegowania otrzymanych faktur w kolejnym
    miesiacu (typowa operacja).
    Babka mowi ze mam (przy fakturze wystawionej w styczniu a otrzymanej w lutym),
    zmienic miesiac ksiegowy na styczen, wklepac fakture i wygenerowac vatowskie
    deklaracje jeczw raz i zlozyc korekty w urzedzie (BUAHAHAHAHA), kuzwa juz
    widze te tlumy -ktore sie daly nabrac reklamom telewizyjnym ifirmy - jak leca
    z korektami deklaracji do US sluchajac tych genialnych rad zamiast ujac
    faktury w deklaracjach kolejnych miesiecy. Gdybym nie znal przepisow sam bym
    sie nabral. Dopiero przy moim stwierdzeniu zeby sobie darowala taka rade (jak
    drugi raz gadalem) proponowala reczne w klepanie tu i tu (czyli jak bym
    prowadzil ksiegowosc na kartce).

    NIE POLECAM, ZENADA. STAC ICH NA REKLAMY A NIE SDTAC NA INFORMATYKA KTORY
    W KILKA GODZIN BYLBY W STANIE ZMEINIC TAK DURNE OGRANICZENIA I UMOZLIWIC
    TYPOWE OPERACJE.

  • 9. Data: 2009-03-27 13:03:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 marzec 2009 17:11
    wasz znak: <gqg9fp$cfa$1@inews.gazeta.pl>):

    > nie, dla samej ewidencji (ksiegi) nie bede korzystac z programu :)
    > A w MK nie widzialem opcji 19% (tak na marginesie).

    a) napraw pole FROM

    b) no to dziwny jesteś. Chcesz wszystko ręcznie prowadzić, a jednocześnie
    marudzisz, że ifirma nie daje takich czy innych automatów.

    Jak chcesz ręcznie, to se w arkuszu zrób tabelkę i już.
    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-03-27 13:05:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 12:22
    wasz znak: <gqict2$e10$1@inews.gazeta.pl>):

    > NIE POLECAM, ZENADA. STAC ICH NA REKLAMY A NIE SDTAC NA INFORMATYKA KTORY
    > W KILKA GODZIN BYLBY W STANIE ZMEINIC TAK DURNE OGRANICZENIA I UMOZLIWIC
    > TYPOWE OPERACJE.

    No wiesz, to ogólnie usługa dla naiwnych, bo kto swoje dane firmowe innym
    oddaje....

    --
    Tristan