    From: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: księga wieczysta - czy wymagalna?
    Date: Fri, 27 Jan 2006 08:56:34 +0100

    witam serdecznie
    mój ojciec chce wynająć komuś swoją nieruchomość pod działalność
    gospodarczą. czy brak załozonej księgi wieczystej sprawia, że umowa najmu
    będzie nieważna? martwi mnie to, bo jesli tak, to firma wynajmująca może
    mieć problemy z uznaniem za KUP kosztów najmu, ktoś może zarzucić że to
    efekt umowy, która nie może być prawnie skuteczna....
    pozdrawiam gorąco i dziekuje za wszystkie odpowiedzi