  • 1. Data: 2004-10-19 11:51:56
    Temat: czy nadal jest ulga remnotwa (odliczenie kosztów wymiany okien)
    Od: "MS" <ms@_nospam_sympatia.pl>

    Witam serdecznie,

    Możecie mi powiedzieć czy jak wymieniłem tydzień temu okna we własnej
    chacie, to mogę skorzystać z jakiejś ulgi podatkowej w tym zakresie jako
    osoba fizyczna mająca dochody jedynie z emerytury ? I ewentualnie jaki jest
    zakres tej ulgi (ile % kosztów i od czego mogę odliczyć) ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    sap

  • 2. Data: 2004-10-19 21:30:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Oct 2004, MS wrote:
    [...]
    >+ Możecie mi powiedzieć czy jak wymieniłem tydzień temu okna we własnej
    >+ chacie, to mogę skorzystać z jakiejś ulgi podatkowej w tym zakresie jako
    >+ osoba fizyczna mająca dochody jedynie z emerytury ?

    Czemu by nie ? - jeszcze resztki ulgi remontowej mamy :)
    Warunek: musi być faktura VAT.

    >+ I ewentualnie jaki jest
    >+ zakres tej ulgi (ile % kosztów i od czego mogę odliczyć) ?

    O ile pamiętam - 19% wartości remontu. Spróbuj znaleźć
    na www.mofnet.gov.pl stosowny załącznik do PIT-36 (to jest
    albo PIT-O albo PIT-D), tam jest wszystko wymalowane.
    Do rozliczenia "rocznego" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-10-20 10:12:26
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    i chyba musi być zaczęta w poprzednim roku?

    u.

  • 4. Data: 2004-10-20 15:47:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2004, UlaPod wrote:

    >+ i chyba musi być zaczęta w poprzednim roku?

    yyyy... a to czemu ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)