  • Data: 2008-02-27 19:05:49
    Temat: księgowanie zakupów zagranicznych
    Od: cosmita <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    firma jednoosobowa

    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa księgowania zakupów
    robionych za granicą. Przykładowo kupuję domenę internetową w USA w
    dolarach, płacę kartą kredytową.

    Czy dobrze rozumiem ze taki zakup przy KPiR mogę spokojnie zaliczyć do
    kosztów pomijając oczywiście ewidencje VAT czyli poprostu całą sumę
    daje w koszty

    konto w panelu zakupu domen w usa jest na moja imię i nazwisko

    pozdrawiam
    c.