  • 1. Data: 2011-03-18 14:54:39
    Temat: ksiegwa handlowa-program
    Od: "xxl" <m...@w...pl>

    Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi o
    małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
    pozdrawiam Magda

  • 2. Data: 2011-03-18 15:00:36
    Temat: Re: ksiegwa handlowa-program
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-03-2011 15:54, xxl pisze:
    > Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi o
    > małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
    > pozdrawiam Magda

    Popatrz na Insert i CDN Optima.

    Odradzam Symfonię.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2011-03-18 16:47:24
    Od: "Pebryl" <p...@p...pl>

    Zdecydowanie optima

  • 4. Data: 2011-03-18 17:08:44
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 17:47:24 +0100, Pebryl napisał(a):

    > Zdecydowanie optima

    Tak jak i Pebryl, też pokiwam głową :)

    Weź też pod uwagę to, że optima ma też usługę księgowości online -
    odpłatność jest wtedy miesięczna, baza jest u nich w Krakowie, Ty się
    logujesz z dowolnego miejsca.

    Rozwiązanie świetne, przy niewielkim rozmiarze prowadzonej księgowości.
    Świetnie się sprawdza w tych malutkich spółkach z o.o., gdzie dokumentacji
    niewiele, a księgowość dostępna wszędzie tam, gdzie Internet.

    Wszystko u nich na stronie.

    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 5. Data: 2011-03-19 06:43:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-03-2011 17:47, Pebryl pisze:
    > Zdecydowanie optima

    Optima zasadniczo jest bezkonkurencyjna. Insert to "second best".

    Ale z Optimą może się nie zamknąć w 2 tys jak ze środkami trwałymi, bo
    to ekstra płatny moduł. Insert ma to w cenie KH.

    W ogóle trzeba ściagnąć demka, zainstalować, obejrzeć, bo każdemu co
    innego leży "do ręki".

    Zasadniczo odradzam małe, młode autorskie projekty, o ile się nie ma
    ambicji robić za beta-testera. Chyba ze to znajomi, którzy w razie czego
    poprawią, zmienią, dostosują co trzeba.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2011-03-21 06:14:41
    Od: "mkgp" <m...@g...pl>

    Użytkownik "xxl" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. jaki program do prowadzenia pełnej ksiegowości polecacie. chodzi mi
    > o małą firmę wiec też nie chce przeplacac. chciałabym wydać do 2000,00 zł
    > pozdrawiam Magda

    Polecam PC Biznes firmy Streamsoft - przyjemna obsługa, możliwość dokupienia
    dodatkowych modułów w razie potrzeby.
    http://www.streamsoft.pl/

  • 7. Data: 2011-03-22 14:06:16
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > Optima zasadniczo jest bezkonkurencyjna. Insert to "second best".

    Niestety, Optima jest ....mało komunikatywna z obcymi systemami. Import
    kontrahentów przez plik... excelowy i to w wersji co najwyzej 2003.

    dK

  • 8. Data: 2011-03-22 14:09:33
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Świetnie się sprawdza w tych malutkich spółkach z o.o., gdzie dokumentacji
    > niewiele, a księgowość dostępna wszędzie tam, gdzie Internet.

    Wszystko OK, chyba, że bedzie jakiś "chwilowy" problem z serwerem w
    krytycznym momencie :)

    dK

  • 9. Data: 2011-04-15 21:11:25
    Od: "chordad" <c...@g...pl>

    witam

    podepnę się pod pytanie - a co sądzicie o raksie?
    kiedyś słyszałem dobre opinie o wersji dosowej
    o windowej nic nie wiem...
    pozdrowienia
    chordad