  • 1. Data: 2005-06-07 07:20:14
    Temat: Windykacja z Canal+
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich i prosze o pomoc i porade,
    ok 5 lata temu posiadalem dekoder Canal+ ktory oddalem ze 4 lata temu to
    przedstawiciela . Teraz po tylu latach odezwala sie firma windykacyjna ze
    stwierdzeniem ze sciagaja dla Canal+ dlugi. Kaza oddac mi dekoder (ktory
    oddalem - nie posiadam niestety zadnego dokumentu no bo ktoz tyle lat trzyma
    takie karteczki jesli uwaza ze sprawa jest zalatwiona). Otrzymalem takze
    pismo ze przypadku nie zdania dekodera i zaplacenia zaleglego abonamentu
    (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.
    Co ja moge zrobic ??
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-07 07:40:09
    Temat: Re: Windykacja z Canal+
    Od: "E." <j...@p...fm>

    > Co ja moge zrobic ??
    > Robert

    Czesc

    Mysle ze mozes wyslac im pismo wyjasniajace, ze wszystko zalatwiles juz 4
    lata temu w taki sposob jak napisales, poza tym mozesz im napisac ze za
    nieuprawnione nekanie Cie mozesz zalozyc im sprawe, i nie zyczysz sobie
    dostawania od nich korespondencji. C+ mozesz oskarzyc o nieuprawnione
    przekazanie Twoich danych osobowych - o ile jestes os. fizyczna w tym
    sporze.
    Ja bym na poczatek napisal wlasnie pismo do tej firmy i moze sie odwala.

    Pozdr. E.

  • 3. Data: 2005-06-07 09:53:23
    Od: maHo <m...@p...net>

    Robert wrote:
> [...]
    > pismo ze przypadku nie zdania dekodera i zaplacenia zaleglego abonamentu
    > (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.

    zapytać się na pl.soc.prawo

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-06-07 15:29:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Jun 2005, maHo wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > (!!!!!!!!- bzdura) zostana wszczete postepowania komornicze.

    ...o terminy przedawnień :)
    I że należy pilnować się przed deklarowaniem na piśmie w jakikolwiek
    spoób "uznania długu"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)