  • 1. Data: 2005-06-07 07:59:09
    Temat: Badania na nosicielstwo w KUP
    Od: Maciek <m...@g...pl>

    Witam

    Czy jeśli prowadzący działalność musi zrobić sobie badania na
    nosicielstwo (wymóg kontrahenta, ze względu na pojawianie się w
    zakładzie, gdzie produkuje się żywność), to może wliczyć ich koszt w
    KUP? Może ktoś miał podobny problem i może poratować przepisami, które
    wymagają posiadania takich badań, bo nie wiem, czy jest to rzeczywisty
    wymóg, czy tylko jakieś "widzimisię" kontrahenta.

    Maciek

  • 2. Data: 2005-06-07 17:49:00
    Temat: Re: Badania na nosicielstwo w KUP
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymagają posiadania takich badań, bo nie wiem, czy jest to rzeczywisty
    > wymóg, czy tylko jakieś "widzimisię" kontrahenta.

    Niech zgadne - jestes jednoosobowa DG robiaca kielbase w ramach
    samozatrudnienia? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-06-08 08:45:41
    Od: Maciek <m...@g...pl>

    Dnia 2005-06-07 19:49, Użytkownik SDD napisał:
    > Niech zgadne - jestes jednoosobowa DG robiaca kielbase w ramach
    > samozatrudnienia? :)
    Czy ktoś Ci już pisał, że jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia to
    lepiej milcz, a w tym przypadku: nie pisz? To teraz przeczytaj powyższe
    zdanie 100x i postaraj się zapamiętać. Tak, robię kiełbasę. Produkcja
    żywności polega tylko i wyłącznie na robieniu kiełbasy. No i wódki, bo
    czymś to przecież trzeba popić. PLONK

    Maciek