  • 1. Data: 2003-11-25 17:29:41
    Temat: które dni są wolne od pracy???????????????
    Od: "pawelekk" <p...@o...pl>

    Czy sobota powinna być dniem wolnym od pracy, czy jest to zapisane w jakimś
    dokumencie? Czy może być taka sytuacja, że zakład pracy pracuje w soboty a
    za sobotę wszyscy pracownicy otrzymują prawnie jakiś dowolny dzień tygodnia
    (oprócz niedzieli) jako wolny i czy są na to jakieś regulacje prawne?
    Moje pytania spowodowane są tegorocznym świętem 1 listopada, które wypadło w
    sobotę

    Pozdrawiam,

    Monika

  • 2. Data: 2003-11-26 18:31:00
    Temat: Re: które dni są wolne od pracy???????????????
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    które wypadło w
    > sobotę
    >
    >Kodeks pracy mówi o pięciodniowym tygodniu pracy. Jest tam zawarty
    przepis, że pracodawca może ustalić inny dzień wolny od pracy niż
    sobota.(np. poniedziałek).
    Jeżeli dzień siwiąteczny taki jak np. "swięto zmarłych" przypada w dniu
    wolnym od pracy, tak jak w br. to pracownikom przysługuje inny dzień
    wolny od pracy.
    lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info