  • 1. Data: 2003-11-25 17:34:39
    Temat: wrtosc poczatkowa sr. trwalego
    Od: "mm0101" <m...@w...pl>

    jaka powinna byc wrtosc poczatkowa srodka trwalego po raz pierwszy
    wprowadzonego do EST ?
    - do tej pory - prywatny sam. osobowy - byl rozliczany na podstawie
    kilometrowki, jednak chce go wprowadzic do sr. trwalych; czy wartosc
    poczatkowa powinna byc wg. faktury zakupu czy wg.faktury zakupu pomniejszona
    o umorzenie dotychczasowe do momentu wprowadzenia do sr. trwalych?

    Mariusz M.

  • 2. Data: 2003-11-26 23:07:51
    Temat: Re: wrtosc poczatkowa sr. trwalego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2003, mm0101 wrote:
    [...]
    >+ kilometrowki, jednak chce go wprowadzic do sr. trwalych; czy wartosc
    >+ poczatkowa powinna byc wg. faktury zakupu czy wg.faktury zakupu pomniejszona
    >+ o umorzenie dotychczasowe do momentu wprowadzenia do sr. trwalych?

    Co najmniej raz zapodawałem link do strony jakiegoś doradzcy podatkowego,
    który miał taki zapis w porawdach na www.
    Ale IMHO podstaw prawnych do takiego "uważania" nie ma.

    Czyli jak zwykle :] - wybierz sobie... :], "każdy odpowiada za siebie" !
    Ale... jakbyś tak pytał US "na piśmie" to daj znać co odpowiedzieli :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)