  • 1. Data: 2004-05-04 06:27:52
    Temat: kuchenka elektryczna
    Od: "lesio" <l...@p...pl>

    Mam pytanie odnośnie odliczeń od podatku: Czy kuchenkę elektryczną można
    odliczyć od podatku?

  • 2. Data: 2004-05-04 13:22:05
    Temat: Re: kuchenka elektryczna
    Od: "mr" <m...@p...fm>

    Niestety nie.
    /mr/

  • 3. Data: 2004-05-04 13:28:17
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "lesio" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie odnośnie odliczeń od podatku: Czy kuchenkę elektryczną można
    > odliczyć od podatku?

    Jesli jest to plyta ceramiczna z piekarnikiem do zabudowy - to owszem.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5

  • 4. Data: 2004-05-04 20:23:06
    Od: GJ <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2004 15:28:17 +0200, Lesio5 <l...@w...pl> napisał:

    > Użytkownik "lesio" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli jest to plyta ceramiczna z piekarnikiem do zabudowy - to owszem.

    a co powiesz nt. żaluzji okiennych montowanych wewnątrz pomieszczenia?

    --
    Pozdrawiam - GJ

  • 5. Data: 2004-05-04 20:29:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "GJ" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co powiesz nt. żaluzji okiennych montowanych wewnątrz pomieszczenia?

    Wewnątrz pomieszczenia grzewczego kuchenki
    czy chodzi Ci o żaluzje płyty ceramicznej?

    :-)

  • 6. Data: 2004-05-04 20:32:58
    Od: GJ <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2004 22:29:15 +0200, cef <c...@i...pl> napisał:

    > Wewnątrz pomieszczenia grzewczego kuchenki
    > czy chodzi Ci o żaluzje płyty ceramicznej?
    >
    > :-)

    Zartowniś z Ciebie... doskonale wiesz o co chodzi:-)

    --
    Pozdrawiam - GJ

  • 7. Data: 2004-05-05 12:30:34
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Niestety nie.
    > /mr/

    Bzdury gadasz. Jak czegoś nie wiesz to się nie wypowiadaj i nie wprowadzaj
    innych w błąd. A jesli jestes pewny(a) swojej odpowiedzi to proszę o
    podstawę prawną.
    --------------------

    Oczywiście, że można kuchenkę elektryczną odliczyc w ramach ulgi remontowej.

  • 8. Data: 2004-05-05 13:13:23
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podstawę prawną.
    >

    > Oczywiście, że można kuchenkę elektryczną odliczyc

    To zalezy jaka kuchenke elektryczna. Pod tym pojeciem rozumie sie potocznie
    mala przenosna 2palnikowa której oczywiscie NIE mozna odliczyc.

    Mozna natomiast niektóre typy stacjonarnych, w szczególnosci zabudowanych.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5