  • Data: 2008-11-17 18:38:15
    Temat: laptop "prywatny" sprzedaż na paragon
    Od: mk <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    3 miesiące temu kupiłem laptopa. Ponieważ miał być na cele prywatne nie
    wprowadzałem go do KPiR ani na wyposarzenie.
    Okazało się, że nie specjalnie jestem z niego zadowolony, trafiła się
    możliwość jego sprzedaży, tylko muszę to pzrepuścić przez DG, bo klient
    życzy sobie paragon i podbitą gwarancję.

    Jak to zrobić aby jak najmniej stracić i niekoniecznie robić korekty VAT?

    Jak wprowadzę do firmy, to mam tylko koszt, tracę VAT i to podwójnie: 1
    raz bo nie odliczyłem przy zakupie, 2 raz bo muszę zapłacić VAT od
    sprzedaży.

    Chcę go sprzedać za tyle ile kupiłem i wolałbym nie dokładać do interesu.

    podpowiecie jak to zrobić poprawnie?

    dzięki

    pozdr.
    mk