  • 1. Data: 2003-11-20 13:29:48
    Temat: licencja-dokumentowanie i opodatkowanie
    Od: "Bohdan" <k...@f...polbox.pl>

    Witam wszystkich serdeczenie!

    Przepraszam za powtarzanie tematu ale w archiwum nie znalazłem jednocznacnej
    odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
    W przypadku zawarcia umowy udzielenia licencji na użytkowanie programu
    komp.stworzonego przez pracownika(obowiązki pracownika bez związku z
    przedmiotem licencji) można zastosować zasady obowiązujące przy
    opodatkowaniu umów o dzieło tj. 50 KUP i 20% podatku od połowy dochodu.
    Rozumiem, że podatek dochodowy pobiera płatnik ?
    Pozdr/Bohdan