  • 31. Data: 2009-06-11 13:34:05
    Temat: Re: [OT] Re: licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:slrnh320i3.v3q.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > "per-processor" licensing.

    no i ile wrzucisz na jeden serwer userow, do 10 pewnie. I dla kazdej maszyny
    bys kupowal licencje.
    Windows server tez ma tego typu obostrzenia.

    > A co do OVH, to masz rację. Nie doczytałem :)

    ja doczytalem jak szukalem serwera pod flaszke :) dlatego stoi na linuxie :)

    P.

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 32. Data: 2009-06-11 14:11:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > no i ile wrzucisz na jeden serwer userow, do 10 pewnie.

    Jakiej maszyny przede wszystkim?
    Aktualnie mam pod opieką parę maszyn z 100+ sajtami, a baza do wszystkich
    stoi na osobnym serwerze. Ale to dość mocarne maszynki są. :)

    > I dla kazdej maszyny bys kupowal licencje.
    > Windows server tez ma tego typu obostrzenia.

    Tia. Jasne. Już to widze, jak wszyscy się rzucają by kupować CAL dla
    każdgo użytkownika zarejestrowanego na forum. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 33. Data: 2009-06-13 07:16:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    a adobe tez ma podobny program?
    Przydalby sie flash za 100 usd :)

  • 34. Data: 2009-06-13 18:13:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Jun 2009, Piotrek wrote:

    > Generalnie przy OS też jest limitowany dostęp - ażeby go użyć trzeba mieć
    > sprzęt na którym zostanie uruchomiony.

    Ale ten sprzęt może sobie nabyć każdy.
    A w programie np. ja nie mogę wziąć udziału (o ile dobrze zrozumiałem).

    To w kwestii argumentu oczywiście (i tylko argumentu :)), bo czym innym
    jest uwaga o obiektywnie niezależnym kryterium (znaczy "każdy kto
    je spełnia"), a czym innym odniesienie się do (obiektywnie istniejącego)
    limitowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-06-13 18:49:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ale ten sprzęt może sobie nabyć każdy.

    To zupełnie tak samo jak jak z firmą spełniającą wymogi BizSparka.

    Może ją założyć każdy. A jak już ktoś ma starszą albo niespełniającą
    tych wymogów działalność, to zawsze może zamknąć i założyć na nowo
    właściwą ;-)

    Tak wiec potencjalna możliwość jest dostępna dla każdego - zupełnie jak
    w przykładzie z OS.

    OK. proponuję EOT w tym temacie bo robi się OT do kwadratu ;-)

    Piotrek

  • 36. Data: 2009-06-15 07:19:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009, Piotrek wrote:

    > To zupełnie tak samo jak jak z firmą spełniającą wymogi BizSparka.
    >
    > Może ją założyć każdy. A jak już ktoś ma starszą albo niespełniającą tych
    > wymogów działalność, to zawsze może zamknąć i założyć na nowo właściwą ;-)

    Otóż nie bardzo.
    To będzie ta sama DG, bo będzie ją prowadził ten sam przedsiębiorca
    (a on jest "osobą").

    > OK. proponuję EOT w tym temacie bo robi się OT do kwadratu ;-)

    OK :)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2009-06-15 11:43:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Otóż nie bardzo.
    > To będzie ta sama DG, bo będzie ją prowadził ten sam przedsiębiorca
    > (a on jest "osobą").

    A jaką datę rozpoczęcia działalności będziesz miał w takim przypadku (po
    zamknięciu i otwarciu) na kwicie z gminy?

    Piotrek