  • 21. Data: 2009-06-11 08:16:17
    Temat: Re: [OT] Re: licencja edukacyjna, a korzystanie na sprzecie firmowym
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-06-2009 o 10:10:37 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h0qdi7$kmm$1@inews.gazeta.pl...

    > rozumiem ze place na koniec 100 USD i nic wiecej i moge dalej w firmie
    > uzywac tego softu, moge miec na tym serwerze
    > glowna baze i korzystac z tego po zakonczeniu programu ?

    Tak mi wychodzi

    > Co znaczy "Licencje produkcyjne dotyczą wyłącznie rozwiązań typu Software as
    > a Service , dostępnych publicznie poprzez internet. "?

    Że możesz używać Visty Ultimate i SQLa Ultrawypas do utrzymywania
    naszej-klasy, ale już jako serwer do pobierania detalowca nie za bardzo.

    > I czy moge postawic portal na tym oprogramowaniu ? (portal dostepny dla osob
    > z zewnatrz - widnows server + sql server)

    O to w tym IMHO chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 22. Data: 2009-06-11 08:33:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 11-06-2009 o 09:59:44 wspolna-flaszka.pl

    > 100$ za (chyba) całość softu MS - nie ma tam pakietów.

    szczena mi opadla jak zobaczylem zestaw :) wczesniej bylem w programie
    msdnaa , a tam nie bylo takich programow jak office
    (tylko visio i ms project)

  • 23. Data: 2009-06-11 09:09:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > szczena mi opadla jak zobaczylem zestaw :) wczesniej bylem w programie
    > msdnaa , a tam nie bylo takich programow jak office
    > (tylko visio i ms project)

    A widzisz Pan jaki to dobry wujek z M$.

    A tak go co niektórzy mieszają z błotem! I nakładają kary.

    BTW, ciekawe czy BizSpark się nie skończy za jakiś czas postępowaniem
    antymonopolowym.

    Piotrek

  • 24. Data: 2009-06-11 09:30:01
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    >
    > Że możesz używać Visty Ultimate i SQLa Ultrawypas do utrzymywania
    > naszej-klasy, ale już jako serwer do pobierania detalowca nie za bardzo.

    wyglada na to ze moge zaczac oferowac tanim kosztem hosting pod windows z
    sql serverem.

  • 25. Data: 2009-06-11 09:32:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > wyglada na to ze moge zaczac oferowac tanim kosztem hosting pod windows z
    > sql serverem.

    Przecież cena systemu w hostingach to tzw. koszt fistaszkowy.
    Za łącza zapłacisz drugie tyle. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2009-06-11 09:39:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przecież cena systemu w hostingach to tzw. koszt fistaszkowy.
    > Za łącza zapłacisz drugie tyle. :)

    serwery dedykowane w ovh wystarcza. W przypadku systemow ms to nie taki maly
    koszt (porownaj ceny hostingu linux i windows) .
    (zwlaszcza cena servera sql)

  • 27. Data: 2009-06-11 10:47:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > serwery dedykowane w ovh wystarcza.

    Serwery dedykowane w OVH mają windowsa za free,
    poza tym nie jest to Twój serwer, tylko go sobie pożyczasz.
    Nie wiem czy ta licencja te przypadki obejmuje.

    > W przypadku systemow ms to nie taki maly
    > koszt (porownaj ceny hostingu linux i windows) .
    > (zwlaszcza cena servera sql)

    Ale to cena jednostkowa.
    A ceny hostingu windows są wysokie, bo jest tam mniejsza konkurencja,
    a nie dlatego że jednorazowo SQL Server kosztuje tyle, a tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2009-06-11 10:54:28
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Serwery dedykowane w OVH mają windowsa za free,

    nie, sa oplaty miesieczne, dokladnie sie przyjrzyj.

    > poza tym nie jest to Twój serwer, tylko go sobie pożyczasz.
    > Nie wiem czy ta licencja te przypadki obejmuje.

    A co za roznica czyj jest sprzet, ja go dzierzawie. Na ten czas jest 'moj'.
    OVH nie ma prawa z niego korzystac w tym czasie.

    > Ale to cena jednostkowa.
    > A ceny hostingu windows są wysokie, bo jest tam mniejsza konkurencja,
    > a nie dlatego że jednorazowo SQL Server kosztuje tyle, a tyle.

    jednorazowo na z gory nie okreslona liczbe komputerow i uzytkownikow ?

    P.

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 29. Data: 2009-06-11 10:55:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    co do ovh:

    "System Windows 2003 Server Web Enhanced Edition.

    Instalujemy sam system operacyjny, co daje możliwość skonfigurowania serwera
    wg Państwa potrzeb.

    Ta dystrybucja jest przeznaczona wyłącznie dla serwerów z 4GB RAMu
    maksymalnie i 4 procesorami/rdzeniami.

    Licencja Windows 2003 Server Web Edition jest dostępna za 60 PLN
    netto/miesiąc (73.20 PLN brutto). "

  • 30. Data: 2009-06-11 13:10:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-11, wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl> wrote:

    [...]

    > jednorazowo na z gory nie okreslona liczbe komputerow i uzytkownikow ?

    "per-processor" licensing. A co do OVH, to masz rację. Nie doczytałem :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl