  • 1. Data: 2002-06-17 15:00:48
    Temat: mBank-ZUS
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Trochę głupie pytanie ale jak się płaci ZUS przez mBank?
    Mam rachunek mBiznes, robiłem przelewy inne ale do ZUS z innego rachunku.
    Jak się to robi? Normalnie, tzn definiuje się przelew jako np.składka na
    ubezp.społ? Gdzie NIP, PESEL, Kod deklaracji?
    Nie piszę do mBank bo długo trza czekać na odp.
    dzięki
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 2. Data: 2002-06-17 15:50:22
    Temat: Re: mBank-ZUS
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > ubezp.społ? Gdzie NIP, PESEL, Kod deklaracji?
    > Nie piszę do mBank bo długo trza czekać na odp.

    W czerwcu przez telefon, od lipca przez WWW.

    Rafal

  • 3. Data: 2002-06-17 16:12:53
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aektnk$j2a$2@sunsite.icm.edu.pl...
    > Trochę głupie pytanie ale jak się płaci ZUS przez mBank?
    > Jak się to robi? Normalnie, tzn definiuje się przelew jako np.składka na

    Tylko przez mlinkę. Nie czytasz napisów po wylogowaniu się ????

  • 4. Data: 2002-06-17 20:15:01
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

> [...]
    WB> ubezp.społ? Gdzie NIP, PESEL, Kod deklaracji?
    WB> Nie piszę do mBank bo długo trza czekać na odp.

    Nie mam konta mBiznes ale nauczyli mnie czytać... I wyczytałem w
    aktualnościach, że tylko i wyłącznie przez mLinię.

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 5. Data: 2002-06-17 20:26:00
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik mgr Krzysztof Maria Bąk <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ael1qh$376$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:aektnk$j2a$2@sunsite.icm.edu.pl...
    >

    > Tylko przez mlinkę. Nie czytasz napisów po wylogowaniu się ????

    Nie czytam ;( Każda minuta przy kompie jest zbyt cenna.
    To kutafony! Nie po to założyłem konto u nich żeby dzwonić.
    Qurna, nienawidzę tego telefonu!!

    dzięki w każdym razie
    WS

  • 6. Data: 2002-06-17 20:50:17
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

> [...]
    > wiadomości news:aektnk$j2a$2@sunsite.icm.edu.pl...
    >

    > Tylko przez mlinkę. Nie czytasz napisów po wylogowaniu się ????

    No a co jest po wylogowaniu?
    Pieprzona przerwa konserwacyjna.
    "Przerwa konserwacyjna
    Uprzejmie informujemy, że w nocy z 15 na 16 czerwca 2002r. w godzinach
    01.00-06.00 odbędzie się konserwacja systemu mBanku. W tym czasie część
    transakcyjna mBanku, przez wszystkie kanały dostępowe, będzie niedostępna.
    Przerwa dotyczy również autoryzacji kart płatniczych.
    Na czas przerwy, uruchomiliśmy dodatkowy numer telefonu: (22) 5153150 pod
    którym, będzie można zastrzegać karty mBanku.

    Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy. "

    strasznie mnie wku...li.
    Jak się wzięli za rachunki dla firm to chyba pierwsze co to przelewy do ZUS
    powinny być. A na tej mlinii panienka gada i gada, wkółko powtarza mój NIP,
    pesel itd...

    WS

  • 7. Data: 2002-06-18 06:56:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 17 Jun 2002 22:50:17 +0200), "Wojciech
    Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >powinny być. A na tej mlinii panienka gada i gada, wkółko powtarza mój NIP,

    Nie warcz. VW Bank od zawsze ma ZUSy przez telefon. A mBank tylko
    przejściowo, póki technicznie tego nie rozwiążą...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-06-18 08:12:59
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b...@4...com..
    .

> [...]
    > przejściowo, póki technicznie tego nie rozwiążą...
    >
    > --
    > Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder

    No, masz rację. Już mi lepiej :))
    Wygląda na to, że od następnego miesiąca będzie przez internet.

    pozdrawiam
    WS

  • 9. Data: 2002-06-19 13:38:22
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz <r...@s...pik-net.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:G...@s...pik-
    net.pl...

    > Nie mam konta mBiznes ale nauczyli mnie czytać... I wyczytałem w
    > aktualnościach, że tylko i wyłącznie przez mLinię.
    >
    > --

    Trzeba mieć jeszcze kupę czasu żeby czytać takie aktualności. To powinno być
    napisane przy logowaniu się, przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego itp.

    ale już nieważne.
    zakończmy ten temat

    WS