  • 1. Data: 2007-09-21 08:06:47
    Temat: mBank mBiznes a przelew VAT - dziwna sytuacja
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    Dzwoni do mnie wczoraj mój US, dział VAT,
    mało zawału nie dostałem,
    a miła Pani mi mówi, że przelałem ostatni VAT dwukrotnie
    i czy chce zwrot czy przeniesienie na kolejny miesiac.
    Powiedzialem, ze najpierw wyjasnie sprawe z bankiem.

    Sprawdzam w historii mBanku - i oczywiscie przelew
    puscilem tylko raz, zresztą nie miałem fizycznie środków,
    aby VAT zapłacić 2 razy.

    Wygląda na to, że mBank zrobił w moim imieniu prezent
    vat-fiskusowi.

    Co radzicie mi teraz z tym zrobić?
    Nie chcę "wyciągać ręki po nie swoje", bo to się zawsze potem mści.
    A chodzi o kwotę 4-cyfrową.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2007-09-21 08:35:11
    Temat: Re: mBank mBiznes a przelew VAT - dziwna sytuacja
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik latet napisał:

    > Co radzicie mi teraz z tym zrobić?
    > Nie chcę "wyciągać ręki po nie swoje", bo to się zawsze potem mści.
    > A chodzi o kwotę 4-cyfrową.

    Pismo do banku z prośbą o wyjasnienie ile poszło przelewów.

    Pismo do US, ze wlasnie badasz sytuacje i czekasz na odpowiedz banku. A
    zeby w miedzyczasie sprawdzili, czy ktos u nich si enie pomylil.

    Po otrzymaniuu info z Banku - do US odpowiednie pismo, w zaleznosci co
    bank odpowie, zeby sytuacje wyjasnic.

  • 3. Data: 2007-09-21 11:10:45
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 21-09-2007 o 10:06:47 latet <s...@x...pl> napisał(a):

    > Nie chcę "wyciągać ręki po nie swoje", bo to się zawsze potem mści.
    > A chodzi o kwotę 4-cyfrową.

    Stricte rzecz biorą to państwo wyciąga rękę po nie swoje..

  • 4. Data: 2007-09-21 21:23:04
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Stricte rzecz biorą to państwo wyciąga rękę po nie swoje..

    No nie calkiem wyciąga - sami do mnie zadzwonili,
    poinformowali i zaproponowali zwrot lub wykorzystanie pozniej.

    latet

  • 5. Data: 2007-09-26 18:56:31
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 21 Wrz, 10:06, "latet" <s...@x...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dzwoni do mnie wczoraj mój US, dział VAT,

    nie dostales nic na pismie?

    > Co radzicie mi teraz z tym zrobić?
    > Nie chcę "wyciągać ręki po nie swoje", bo to się zawsze potem mści.

    "nic o tym nie wiesz" bo skoro na wyciagu jest jeden przelew do US to
    skad mogles wiedziec?

    > A chodzi o kwotę 4-cyfrową.

    Olej. Zglosiles dyspozycje jeden raz. Skoro bank wyslal 2 razy to
    niech sobie sciaga od US.

    pozdrawiam