  • 1. Data: 2002-06-10 09:23:57
    Temat: macierzynski a wlasna DG
    Od: "Małgorzatka\(+\)" <m...@i...pl>

    Jestem osoba wspolpracujaca w DG. Niedlugo urodze dziecko. Wiem, ze w czasie
    pobierania zasilku macierzynskiego nie musze oplacac skladek za siebie. Ale
    mam kilka pytan:
    1. Czy skladam jakis specjalny druk do ZUS po urodzeniu dziecka zeby ZUS
    wiedzial ze od tego momentu przejmuje za mnie placenie skladek?
    2. Jesli chce zasilek dostawac na konto to pisze zwykle podanie czy tez jest
    specjalny druk?
    3. Oprocz aktu urodzenia co jeszcze trzeba zlozyc w ZUS aby zaczac
    otrzymywac zasilek?
    Z gory dziekuje za pomoc,
    Gosia