  • 11. Data: 2002-03-27 13:12:28
    Temat: Re: mega pilne!!!!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Bayernfan" <b...@g...pl> wrote in message
    news:a7sf6d$1eam$1@news2.ipartners.pl...

    > To akurat jest oczywiste;-((

    Nie uwierzy Pan dal jak wielu NIE JEST to oczywiste...

    Ale zgdzam sie - jest oczywiste.

    Boguslaw

  • 12. Data: 2002-03-27 14:38:03
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > Fajny masz stosunek do kolegów :)))

    Kolega nie narzeka ;-))
    A tak powaznie to od wczoraj do dzisiaj zdobylem wystarczajaco duzo
    informacji i przykladow od osob ktore byly w podobnych sytuacjach ze chyba i
    tak sie niezle napracowalem ;-)

    np. US Nowa Sol : spozniony VAT7 kwota odpisu 8tys zl - efekt: wezwanie,
    kara pieniezna, zwrot odliczonego Vatu, nie moznosc odpisania go w danym
    miesiacu. Facet w US byl gluchy na wszelkie tlumaczenie.

    Jacek Sztorc

  • 13. Data: 2002-03-27 14:46:27
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Bayernfan" [...]

    > np. US Nowa Sol : spozniony VAT7 kwota odpisu 8tys zl - efekt: wezwanie,
    > kara pieniezna, zwrot odliczonego Vatu, nie moznosc odpisania go w danym
    > miesiacu. Facet w US byl gluchy na wszelkie tlumaczenie.

    Prawidlowo....
    Chy oczekuje Pan, ze facef che stracic prace ?

    Trzeba bylo wykazac caly VAT jako nalezny "w ddanym miesiacu",
    a odliczyc w nastepnym.
    A jesli nie bylo kasy na te 8 k PLN to nie placic a zaplacic odsetki za
    miesiac...
    (w miedzyczasie wystepujac z prosba o odroczenie zaplaty lub rozlozenie na
    raty)

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-03-27 14:53:37
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    PI tak nieźle, że się sprawą kolegi zająłeś. :)))) Najgorzej jest jak
    łamiesz pawo w niewiedzy. Teraz przynajmniej nie będzie mógł spać spokojnie.
    :))))) Ale jest czas na złożenie korekty (w tą stronę mozna) wykazanie VAT
    naliczonego "0" i możesz podziałać za marzec. Szlag trofi tylko ten który
    przeniosłeś ze stycznia na luty.

    P.S. zakładam, że spóźniłeś się z deklaracją za luty, tzn kolega.

    Pozdr.

  • 15. Data: 2002-03-27 14:56:24
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > Chy oczekuje Pan, ze facef che stracic prace ?

    ... to byl przyklad. Ja jestem z Wroclawia i narazie ;-) nie musze sie
    stawiac na wezwania US

    Jacek

  • 16. Data: 2002-03-27 15:18:14
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > P.S. zakładam, że spóźniłeś się z deklaracją za luty, tzn kolega.

    Mial wyslac w poniedzialek ale zatrzymala go linka sprzegla w trasie i nie
    dojechal do poczty przed 24-ta i wyslal we wtorek.

  • 17. Data: 2002-03-28 11:37:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > Mial wyslac w poniedzialek ale zatrzymala go linka sprzegla w trasie i nie
    > dojechal do poczty przed 24-ta i wyslal we wtorek.

    No to radze ZANIM urzad zawiadomi WAS o czymkolwiek
    szybciutko zrobic na siebie donosik, czyli korekte deklaracji VAT
    wykazujac VAT naliczony ZERO.

    Ale....
    jak powiedziala mila pani w US "kazdy odpowiada za siebie"

    Boguslaw

  • 18. Data: 2002-03-28 15:08:06
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    sprawa zalatwiona bez bolu - Koles pojechal do US i z mila pania klopot
    rozwiazal bez konsekwecji

    Jacek

  • 19. Data: 2002-03-28 15:36:16
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Gratulacje. Pozazdroscic takiej milej pani w US.
    violeczka

  • 20. Data: 2002-03-28 15:36:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > sprawa zalatwiona bez bolu - Koles pojechal do US i z mila pania klopot
    > rozwiazal bez konsekwecji

    Zawsze pisalem, ze Panie w US sa mile.

    Boguslaw