  • 1. Data: 2002-03-26 15:31:14
    Temat: mega pilne!!!!
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Czy jest jakas kara za nieterminowy VAT7??? Czy tylko spozniony przelew moze
    sprawic klopoty.
    Bardzo prosze o odpowiedz

    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-26 15:33:26
    Temat: Re: mega pilne!!!!
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Za przelew masz tylko odsetki, za brak deklaracji ..... uuuu tu jest gorzej.
    1. Brak możliwości odliczenia VAT od zakupów.
    2. Narażeniem skarbu państawa na straty jest niewysłanie deklaracji.

    Grozi mandat do 1500 PLN no chyba, że US zakwalifikuje to jako występek, ale
    się nie spotkałem.

    No cóż przykro mi.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2002-03-26 15:49:40
    Temat: Odp: mega pilne!!!!
    Od: "Andrzej Lesiak" <d...@p...pl>

    niestety spóźniona deklaracja jest dużo poważniejszym problemem niż
    spóźniony przelew !!!
    przy przelewie płąciśz tylko odsetki za dni spóźnienia, w przypadku
    nieterminowej deklaracji masz na dzieńdobry sankcję karną i brak prawa
    odliczenia VAT-u z tego miesiąca,

    a co cię może uratować?
    1. zwolnienie lekarskie + pismo wyjaśnijące do US
    2. jakiś inny bardzo ważny powód który uniemożliwił dostarczenie deklaracji
    w terminie (oczywiście też w formie wyjaśnienia pisemnego do US)
    3. "życzliwy" urzędnik który przybije wsteczną datę...

    pozdrawiam
    Andrzej
    ---
    www.digit-al.pl

    Użytkownik Bayernfan <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7q49e$55u$...@n...ipartners.pl...

  • 4. Data: 2002-03-26 15:54:19
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > w terminie (oczywiście też w formie wyjaśnienia pisemnego do US)
    > 3. "życzliwy" urzędnik który przybije wsteczną datę...

    Andrzej a ja właśnie dyskutowałem, że przepisy nie powinny być uzależnione
    od widzimisie urzędnika.

    Dołączył bym do tego czekolade i kawę parę groszy ale jak zmienia postawę
    urzędników. :)))

  • 5. Data: 2002-03-26 17:03:17
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    http://www.rp.pl/dodatki/firma_020212/firma_a_6.html

  • 6. Data: 2002-03-27 08:17:40
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Dzieki wszystkim. Cale szczescie ze sam nie mam klopotow z terminami,
    niestety kolega czesto jest w trasie i akurat klopoty z samochodem
    zatrzymaly go w szczerym polu. Na drugi dzien wyslal poleconym. Radzilem mu
    zeby sam zawiozl i ladnie sie usmiechal... A teraz bedzie problem.
    Dzieki za informacje

    Jacek

  • 7. Data: 2002-03-27 12:43:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Bayernfan" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    mu
    > zeby sam zawiozl i ladnie sie usmiechal... A teraz bedzie problem.

    Jeden problem to ten, ze pewne naloza kare, drugi, ze deklaracja jest
    prawdopodobnie NIEPRAWIDLOWO WYPELNIONA.

    Bo jesli istotnie jest to TA SAMA deklaracja ktora mieliscie zlozyc w
    terminie,
    to jest "zla".

    NIE PRZYSLUGUJE Wam juz w tym miesiacu odliczenie VAT naliczonego w
    zakupach.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2002-03-27 12:46:36
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Dla jednych jest oczywiste, że samochód ciężarowy to taki który ma w DR
    napisane "ciężarowy" i zapewniam, że tak jest z większością społeczeństwa.
    Nieliczna grupa ludzi "wybranych" dzieli ten samochód na dwie kategorie
    1. prawdziwy cięzarowy
    2. nieprawdziwy ciężarowy.

    Uważam, że nie ma rzeczy oczywistych. Z pisma można spokojnie wywnioskować,
    że klient wykazał się w deklaracji podatkiem naliczonym.

    Pozdr.

  • 9. Data: 2002-03-27 12:50:29
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    > Bo jesli istotnie jest to TA SAMA deklaracja ktora mieliscie zlozyc w
    > terminie,
    > to jest "zla".

    To akurat jest oczywiste;-((

    > NIE PRZYSLUGUJE Wam juz w tym miesiacu odliczenie VAT naliczonego w
    > zakupach.

    Niech sie teraz martwi sam. Jak mowilem moje deklaracje ida w terminie.

    > Boguslaw

    Jacek Sztorc

  • 10. Data: 2002-03-27 13:03:56
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Niech sie teraz martwi sam. Jak mowilem moje deklaracje ida w terminie.

    Fajny masz stosunek do kolegów :)))