  • 1. Data: 2002-03-26 14:58:14
    Temat: Poszukuję namiarów na dobrych prawników.
    Od: "Anonymous" <s...@e...pl>

    Witam!

    Poszukuję namiarów na dobrych prawników na co dzień zajmujących się tematyką
    gospodarczą do następującej sprawy:

    1. Posiadam udziały w sp. z o.o. (wartość nominalna pow. 100 tys. PLN, 23%
    udziałów, 2 wspólników: inwestor finansowy i ja) - branża informatyczna +
    technologie GSM.
    2. Umowa Sp. z o.o. posiada klauzule ograniczające moje prawo do zbycia
    udziałów - wymagana jest zgoda Rady Nadzorczej (inwestor finansowy), której
    raczej nie otrzymam - kolegom raczej nie zależy na nowych wspólnikach i już
    raczej mnie totalnie olewają.
    3. Inwestor planuje dofinansowanie i dalszy rozwój spółki (z własnym
    zarządem), ale nie jest zainteresowany odkupieniem moich udziałów - tzn. są
    zainteresowani ale tylko w cenie od 1 do 2 tys. PLN :)
    4. Ja mam zaległości kredytowe wobec banków i podatkowe wobec U.S. (w tym
    VAT) i muszę pilnie spieniężyć udziały.

    Potrzebuję pomocy przy przekonaniu RN spółki do wydania zezwolenia na
    sprzedaż moich udziałów.

    Kontakt:
    m...@e...pl
    +48601 284795