  • 1. Data: 2004-03-15 06:48:13
    Temat: Zgłoszenie do ZUS...
    Od: "Piotrek" <w...@w...pl>

    Zgłoszenie do ZUS...
    Po innych formalnościach związanych z założeniem DG nadszedł czas na
    zgłoszenie
    do ZUS......
    Sytuacja jest taka pracuje na pełny etat także w ZUS będę płacił tylko
    ubezpieczenie zdrowotne ..? Dokumenty zgłoszeniowe które wypełniam to : ZUS
    ZZA , ZUS ZFA i tu zaczynają się pytania dotyczące uzupełnienie druków :
    1) ZUS ZZA
    - pozycja V. Tytuł ubezpieczenia:
    ( działalność handlowa - komputery itp.)
    01 (jaki kod ?)

    VI . Dane o obowiązkowym ubezpieczeniu zdrowotnym ( data rozpoczęcia
    działalności ?)
    VII. Dane o dobrowolnym ubezpieczeniu zdrowotnym ( Rozumiem że jeżeli nie
    chcę dodatkowego ubezpieczenia to zostawiam to nie wypełnione ?)

    2) ZUS ZFA
    - pozycja IV . Podstawa do prowadzenia pozarolniczej działalności .
    01 kod rodzaju uprawnienia -.....
    02 Numer uprawnienia -( numer w ewidencji gospodarczej ?)
    03 Nazwa org wydającego uprawnienie ( Urząd gminy .)
    05 ( ?)

    - pozycja V Dane o rachunku bankowym płatnika składek
    01 ( podajemy rachunek prywatny czy firmowy ?)

    Ufffffffffff ...

  • 2. Data: 2004-03-15 10:19:28
    Temat: Re: Zgłoszenie do ZUS...
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1) ZUS ZZA
    > - pozycja V. Tytuł ubezpieczenia:
    > ( działalność handlowa - komputery itp.)

    051000 jeżeli nie posiadasz prwa do emerytury i renty
    oraz nie posiadasz orzeczenia o niepełnosprawności
    > VI . Dane o obowiązkowym ubezpieczeniu zdrowotnym ( data rozpoczęcia
    > działalności ?)
    tak

> [...]
    > tak
    >
    > 2) ZUS ZFA
    > - pozycja IV . Podstawa do prowadzenia pozarolniczej działalności .
    jeżeli jest todziałalność gospodarcza wpisana do ewidencji to 11.

  • 3. Data: 2004-03-15 10:52:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik ela napisał:

    > Użytkownik "Piotrek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    [ciach treść, objeżdżamy formę]

    Jest bardzo źle.
    Znowy mamy panienke ktora nie potrafi napisac krótkiego posta nie
    potykając sie o parę reguł.

    Nie dopisuje się swojej wypowiedzi w zasięgu znacznika cytatu.

    Pomiędzy cytatem a odpowiedzią powinien byc odstęp, inacze przy
    zawijaniu niektóre przeglądarki dorzucaja odpwoiedź do cytatu (w obręb
    znacznika) i twojej odpowiedzi w ogóle nie widać.

    Mozan zadac sobie troche trudu (60sekund?) i poprawić znaczniki cytatu
    jeżeli sie podczas zawijania popsuły - post jest czytelniejszy bo
    bardziej zwarty.

    Może to szczegoły, ale nikt nie każe ludzom chodzic prawa stroną
    chodnika. A jednak jeden lewostronny od razu jest zauważalny bo burzy
    pożądek i wpada na innych.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-03-15 11:00:53
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    <ciach tresc objezdzamy forme>

    > burzy pożądek i wpada na innych.

    ojjjjjjj ;-)

    marekz

  • 5. Data: 2004-03-16 18:51:11
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    dzięki za lekcję a tak dla poRZądku to ja i ty musimy się
    pouczyć ela

  • 6. Data: 2004-03-16 22:31:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, ela wrote:
    [...do Maddy...]
    >+ dzięki za lekcję

    Hm... a jak złożę podanie żebyś pisała *pod* cytatem to mogę
    liczyć na rozpatrzenie "niezwłocznie" czy trzeba składać jakieś
    załączniki ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)