  • 1. Data: 2003-02-09 21:14:26
    Temat: najem
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Cześć
    mam pytanie
    Czy najem jest działalnością gospodarczą??
    D.B.

  • 2. Data: 2003-02-09 22:23:03
    Temat: Re: najem
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > Cześć
    > mam pytanie
    > Czy najem jest działalnością gospodarczą??

    Odpowiedż jest jak pytanie
    Tak i nie

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-02-10 08:40:12
    Od: "ukp" <u...@u...com.pl>

    Jeśli realizujesz go w ramach zgłoszonej DG np. EKD 7020 (najem
    nieruchomości-nazwa tak jakoś)
    wtedy tak.
    Jeśli masz tylko umowę najmu i wypełniasz z tego tytułu PIT-5 to nie
    pozdro
    Krzyś

  • 4. Data: 2003-02-10 15:57:30
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    > Jeśli masz tylko umowę najmu i wypełniasz z tego tytułu PIT-5 to nie

    Niezupełnie.PIT-5 możesz składać jako osoba fizyczna nie prowadząca DG, a
    także jako DG.
    Ważne co się wynajmuje.

  • 5. Data: 2003-02-10 18:21:26
    Od: "ukp" <u...@u...com.pl>

    O tym własnie mówię.
    PIT 5 JAKO osoba nie prowadząca DG, wynajmująca np mieszkanie,ale też np
    pomieszczenia gospodarcze na cele niemieszkalne..
    Jako w\w osoba możesz przecież wynajmować cokolwiek, tylko różnica jest w
    VAT-cie.
    Gdy mieszkaniówka to go nie płacisz, gdy inne to po przekroczeniu limitu...
    POZDRO
    Krzyś