  • 1. Data: 2009-01-08 13:45:05
    Temat: nazwa odbiorcy na fakturze
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    Witam.
    prowadzenie działalności na własne nazwisko.
    Czy jeśli kontrahent wystawi mi fakturę
    z kompletnymi danymi , ale jeszcze dopisze
    np usługi jakieś tam to jest to prawidłowo
    wystawiona faktura.
    Przeglądałem googla, ale tylko znalazłem o błędach.
    Moim zdaniem jest prawidłowa do kosztów
    nie wiem jak do vatu. Widziałem różne wpisy.

  • 2. Data: 2009-01-08 14:40:03
    Temat: Re: nazwa odbiorcy na fakturze
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 14:45:05 Ryszard G <w...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > Przeglądałem googla, ale tylko znalazłem o błędach.
    > Moim zdaniem jest prawidłowa do kosztów
    > nie wiem jak do vatu. Widziałem różne wpisy.

    Wystarczy samo imię i nazwisko - zarówno do kosztów jak i do VAT-u.
    Natomiast jeśli te "usługi jakieśtam" to inwencja kontrahenta
    i nie masz tego we wpisie do EDG, to najlepiej wystaw mu
    notę korygującą w której wykreślisz ten dopisek z faktury.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek