  • Data: 2004-03-24 19:12:56
    Temat: negowanie przez urząd miejsca składania pit-u
    Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój zakład pracy (we Wrocławiu) jest o 150 km od miejsca zamieszkania. Nie
    mam pracy stacjonarnej (wdrażanie systemów u klientów na całym Dolnym
    Śląsku) i dlatego cały czas mieszkam i zameldowany jestem u siebie. Tam też
    się chciałem rozliczyć ale urząd skarbowy twierdzi że powinienem się
    rozliczać we Wrocławiu!!!.

    Dodam że we Wrocławiu kupiłem też mieszkanie ale do tej pory nie było ono
    wykończone a fundusze i okoliczności pozwoliły to zrobić dopiero w 2003 r
    (mimo że mieszkanie kupiłem w 2001). Zastanawiam się co z tym zrobić. Jak
    mam powiedzieć że mieszkałem we Wrocławiu jak nie mieszkałem???

    Do tego mieszkanie kupiłem z obecną żoną i źle złożyliśmy pit D (bo osobno).
    Pani która analizuje moje zeznanie już poczuła aferę i co tu zrobić

    pomóżcie

    Tomek